“Fantastische accommodatie 👍”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

koencaven ...
2 beoordelingen
“Fantastische accommodatie 👍”
Beoordeeld op 23 april 2019 voor een verblijf in april 2019

Nog aan het nagenieten van het fantastische eiland en jullie prachtige accommodatie. Mooie, verzorgde, tot in de kleinste detail ingerichte bungalows met geweldige ontbijtservice volgens Bourgondische (Belgische) normen. Door het ophalen en wegbrengen naar de luchthaven zorgen zij ervoor dat je de vakantie kan beginnen en eindigen zonder stress. Zij kennen het eiland als hun broekzak en wijzen je de prachtigste plekjes en het lekkerste eten. In de tuin is het heerlijk relaxen en genieten van exotische vogels, leguanen en zelfs kolibrie’s. Het is duidelijk dat zij alles in het werk stellen om je een prachtige vakantie te bezorgen. Van plan om naar Curacao te gaan? Dan is Kas Amigu de place to be!!!

Datum van verblijf: april 2019
25 apr 2019
Bedankt voor jullie review. Fijn te lezen dat jullie het zo naar jullie zin hadden. We verwelkomen jullie graag een volgende keer in ons Kas Amigu ! Peter & Anneke.
Car M
“Helemaal super geweldig”
Beoordeeld op 9 april 2019 voor een verblijf in april 2019

Lieve Anneke en Peter, jullie zijn gewoon fantastische mensen!

Wij hebben onze vlucht gemist en hebben bij Kas Amigu voor één nacht gelogeerd, maar de indruk en de beleving die wij mogen ervaren waren in alle opzichten super top!! De gastvrijheid, behulpzaamheid, vriendelijkheid, de luxeappartement, welkoms cocktail, de leguanen, ritje naar de airport, teveel om op te noemen.

Nogmaals hartelijk dank voor jullie opvang, de volgende keer blijven we wat langer logeren :-).

Jullie hebben een prachtige complex waar jullie trots op mogen zijn, op naar de realisatie voor fase 2. Heel veel succes.

Met lieve groet van Carmen en Gino

Datum van verblijf: april 2019
9 apr 2019
Dank u wel voor jullie lieve woorden. Graag gedaan ! We zouden het ook fijn vinden in geval van pech voortgeholpen te worden. Zo hebben jullie jullie vakantie toch nog kunnen afsluiten met een goed gevoel. Tot volgende keer. Ayo ! Peter en Anneke
pphilll
Geel, België
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
“Fantastisch!”
Beoordeeld op 17 oktober 2018 voor een verblijf in oktober 2018

Waw!
Dit is het gevoel dat we overhouden aan ons bezoek in Kas amigu.
Reeds aan de luchthaven werden we netjes opgewacht door Anneke en Peter. Bij aankomst in de B&B was de tuin prachtig verlicht (het was reeds donker) en stond onze huurwagen al klaar op de oprit. Een welkomstmand met lekkers stond klaar in de ruime kamer. Wat een leuke kamer, ingericht met zeer veel oog voor detail. Het bed ligt heerlijk (!) en er is een ruime, aparte badkamer met inloopdouche en dubbele lavabo.
Het ontbijt was werkelijk fantastisch en werd charmant gebracht op ons privéterras. Het ontbijt was telkens een verrassing want hier maakt Anneke werkelijk een kunststukje van. Zoveel variatie, dagelijks met een andere ‘touch’ gebracht. En eerlijk: het ontbijt was telkens de lekkerste maaltijd van de dag wat ons betreft!
Je kan altijd terecht bij Peter en Anneke voor praktische zaken: welke strandjes raden jullie aan? Waar zijn de leuke restaurantjes? Hoe zit het met fooien,....?
Ze hebben voor ons ook een dagtrip naar Klein Curacao geregeld (wij moesten enkel aanwezig zijn en betalen ).
We kunnen zo nog even doorgaan!

Kortom: ben je van plan om dit prachtige eiland te bezoeken, dan moet je bij anneke en Peter boeken!

Datum van verblijf: oktober 2018
25 okt 2018
Mathieu en Chrissie, Dank u wel voor zoveel lieve woorden. We gaan ervan blozen ! We zijn blij dat jullie een leuke en ontspannende vakantie hebben gehad op dushi Curaçao. Nogmaals bedankt voor jullie hulp met het lieve straathondje Tina. Ze vindt vast vlug een gouden mandje en tot zolang zorgen wij met plezier voor haar. We hopen van harte jullie een volgende keer opnieuw te mogen verwennen in ons Kas Amigu.
J G
Lier, België
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 8 nuttige stemmen
“Aanrader !”
Beoordeeld op 20 september 2018 voor een verblijf in juni 2018
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

niet alleen curacao was betoverend mooi ook onze gekozen locatie was top, zeer ruime perfect ingerichte studio met een bed.. kon ik het maar meenemen, zelden beter geslapen dan op dit bed.
de ontbijten waren koninklijk en Anneke de gastvrouw verraste ons elke dag wel met iets anders .. hun nuttige info leidde ons telkens snel naar de mooiste stranden en de huurwagen die al netjes op ons stond te wachten was super handig.. geen onverwachte extra's alles keurig aangegeven. Wij komen zeker terug ! :-) dikke duim voor gastvrouw en heer Anneke en Peter

Datum van verblijf: juni 2018
Je leeftijdgroep 35-49
22 sep 2018
Dank u wel voor deze mooi review over ons klein paradijsje ! We zijn blij dat Curaçao jullie heeft betoverd en onze tips een meerwaarde zijn geweest. We kijken er al naar uit jullie een volgende keer te mogen verwennen bij Kas Amigu. Tot dan. Zonnige groeten, Peter en Anneke
sandravdm ...
Lisserbroek, Nederland
“Het was fantastisch!”
Beoordeeld op 21 augustus 2018 voor een verblijf in maart 2018

Wat een prachtige locatie, wat een mooie studio's. Van alles voorzien. Vriendelijke gastheer en gastvrouw die er alles aan doen om het naar je zin te maken. Het zwembad nodigde dagelijks uit voor een duik, en de mooie aangelegde tuin bood genoeg lig- en zitgelegenheid. Wij hebben genoten van het begin tot het eind, en zouden zo weer een vakantie boeken bij Kas Amigu.

Datum van verblijf: maart 2018
23 aug 2018
Sandra en Peter, dank u wel voor jullie mooie review. Blij dat jullie terugkijken op een geslaagde vakantie. Daar doen we het voor ! We kijken er naar uit jullie een volgende keer weer te mogen begroeten bij Kas Amigu.
Gert H
Niveau 3 bijdrager
8 beoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
“rust, comfort, verwenning”
Beoordeeld op 7 augustus 2018 voor een verblijf in februari 2018

we hebben hier voor onze eerste keer op Curacao gelogeerd.
wat een beleving.
aan de zoutpanne rechtsaf en je komt in een zalige rust.
zalige leuk ingerichte studio alles op en aan.
alleen al voor het ontbijt zou je terug willen, maar ook het zwembad de rust en de fantastische gastvrouw en gastheer Anneke en Peter.
centraal gelegen om het eiland te verkennen met ze'n vele mooie baaien of naar Willemstad rond te gaan slenteren. niet te vergeten de natuurparken in het westen.
of de likeurstokerij chobolobo te bezoeken voor de Blue Curacao, een catamaran te nemen naar Klein Curacao. zalig allemaal om nadien terug te vallen op rust van deze mooie plaats in Willibrordus. wij komen hier zeker terug naar deze zalige oase.

Datum van verblijf: februari 2018
Je leeftijdgroep 50-64
23 aug 2018
Dank u wel voor jullie review. We zijn blij dat jullie zo genoten hebben van dushi Curaçao en kijken al uit naar jullie volgende bezoek !
Tineke V
1 beoordeling
“Ruim opgezette studio met heerlijk zwembad”
Beoordeeld op 2 augustus 2018 voor een verblijf in maart 2018

Prachtige lokatie op rustige plek van het eiland,dicht bij strandjes.
Zeer behulpzame eigenaren. Die je het echt naar jouw zin willen maken.
Heerlijk bij te boeken ontbijt elke dag weer een verrassing.
Zeker weten voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: maart 2018
6 aug 2018
Dank u wel voor jullie review. Het was zeer aangenaam jullie hier te mogen verwelkomen. Jullie enthousiasme en kleine attenties waren voor ons een echte opsteker ! Als jullie weer deze kant uitkomen verwelkomen we jullie graag opnieuw bij Kas Amigu ! Lieve groeten Peter en Anneke
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren