“Kas Amigo was top!”
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Niveau 1 bijdrager
1 beoordeling
“Kas Amigo was top!”
Beoordeeld op 2 augustus 2018 voor een verblijf in juni 2018

Deze reis zal ik nooit vergeten en dat dankzij de uitbaatsers van Kas Amigu! Die hebben mij en mijn partner een onvergetelijke tijd laten ervaren. Door hen heeft mijn partner mij op een magische manier ten huwelijk kunnen vragen. Daar word je echt ontvangen met open armen en ge voelt jou daar onmiddellijk thuis. De ontbijten die daar worden voorgeschoteld zijn gewoon af. En dan nog maar te zwijgen over de studio's...tip top in orde. Alles erop en eraan. En het zwembad gewoon zalig...
Vragen over Curaçao? Anneke en Peter zullen op al jullie vragen kunnen antwoorden daar ben ik zeker van.
Ik mis die mensen nu al en wil zo vlug mogelijk terug!
Anneke en Peter jullie zijn gewoon Fantastisch!
Dankjewel voor zo een gastvrijheid.

Groetjes kevin

Ik laat nog wat foto's achter van onze tijd in Kas Amigu.

6 aug 2018
Dank u wel voor zoveel lieve woorden ! Het was bijzonder fijn zo'n enthousiaste gasten als jullie te mogen verwelkomen. Curaçao heeft duidelijk ook jullie hart gestolen. Een huwelijksaanzoek vanop de eerste rij te mogen meemaken en mee te mogen organiseren was ook voor ons een topmoment ! We denken er graag met een glimlach tot achter onze oren aan terug. We wensen jullie een mooie toekomst samen vol liefde en geluk en kijken nu al uit naar jullie volgende bezoek ! Hartelijke groeten Peter en Anneke
Willy V
Duffel, België
Niveau 3 bijdrager
15 beoordelingen
7 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 17 nuttige stemmen
“Absoluut fantastisch!!”
Beoordeeld op 1 augustus 2018 voor een verblijf in april 2018

Bij aankomst in de avond, was de resort gehuld in mooie verlichting tussen de tropische planten, en dat gaf al een heel aangename sfeer weer. Tel de warme wind daar bij, en waren we wel echt onder de indruk. s' Morgens kregen we een gratis ontbijt aangeboden, en dat was compleet met broodjes, vers appelsiensap, croissantjes, vers fruit thee, koffie enz..De studio was compleet, met Amerikaanse koelkast + freezer, de badkamer was enorm groot, met inloopdouche, dubbel wasbeken, regendouche, gewoon super de luxe. Het bed was 1,80 cm breed op 220cm lang, en de matras was echt een van de beste waar ik ooit op geslapen heb! In de omgeving konden we inkopen doen met de huurwagen die was klaargezet. Het strand is 10 minuutjes rijden en je hebt daar ligstoelen, en top restaurants; Peter en Anneke gaven uitgebreide info waar naar toe te gaan, en ze organiseren zelf uitstappen die echt de moeite waren. Heel aangenaam was ook de sfeer aan het zwembad waar we s'avonds bij zonsondergang konden genieten. Af en toe lieten de leguanen zich eens zien, en de tropische vogels waren overal te spotten. Als we terug naar huis moesten viel dat ons wel zwaar, want Peter en Anneke hebben ons een leuke vakantie bezorgd. We gaan absoluut terug.

Je leeftijdgroep 65+
Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
2 aug 2018
Dag Willy en familie, Bedankt voor de mooie review. Ook voor ons was het héél aangenaam jullie hier te mogen verwelkomen. We zijn blij dat jullie het naar jullie zin hadden. We kijken al uit naar jullie volgende bezoek. Zonnige groeten, Peter en Anneke
Nomad6223 ...
1 beoordeling
“Rust, luxe, gastvrijheid”
Beoordeeld op 1 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Anneke en Peter hebben hun liefde voor Curacao overgebracht op hun realisatie.Met oog voor details en een begeesterende hulpvaardigheid hebben ze Cas Amigu als ideale uitvalsbasis gevormd om dit prachtige eiland te ontdekken!!!
Zwembad zeer toegankelijk, aangename temperatuur en steeds zeer verzorgd!!!.
Ontbijt een "echte" aanrader.
Huisje zeer tiptop in orde!!!
Huurauto stond klaar. We werden afgehaald op de luchthaven!
Echt alles TOP!!!

Kun je dit hotel aan vrienden aanbevelen?   Ja.
6 aug 2018
Dank u wel voor jullie review. We zijn blij dat jullie het naar jullie zin hadden. Daar doen we het uiteindelijk voor ! Tot ziens. Zonnige groeten van Anneke en Peter
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren