“Rust, luxe, gastvrijheid”
andere reiziger heeft deze accommodatie geboekt
Beschikbaarheid
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

Nomad6223 ...
1 beoordeling
“Rust, luxe, gastvrijheid”
Beoordeeld op 1 augustus 2018 voor een verblijf in juli 2018

Anneke en Peter hebben hun liefde voor Curacao overgebracht op hun realisatie.Met oog voor details en een begeesterende hulpvaardigheid hebben ze Cas Amigu als ideale uitvalsbasis gevormd om dit prachtige eiland te ontdekken!!!
Zwembad zeer toegankelijk, aangename temperatuur en steeds zeer verzorgd!!!.
Ontbijt een "echte" aanrader.
Huisje zeer tiptop in orde!!!
Huurauto stond klaar. We werden afgehaald op de luchthaven!
Echt alles TOP!!!

Datum van verblijf: juli 2018
6 aug 2018
Dank u wel voor jullie review. We zijn blij dat jullie het naar jullie zin hadden. Daar doen we het uiteindelijk voor ! Tot ziens. Zonnige groeten van Anneke en Peter
toinethur

Beoordeeld op 25 mei 2019 voor een verblijf in mei 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Datum van verblijf: mei 2019
29 jul 2019
Thank you very much for your nice review. We are glad you enjoyed your stay/holiday and we loved having you here. We're happy to welcome you again at Kas Amigu. Sunny greetings, Peter & Anneke
Navigator ...
1 beoordeling
common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 10 maart 2019 voor een verblijf in maart 2019
persoon vonden dit een nuttige beoordeling

Datum van verblijf: maart 2019
Je leeftijdgroep 50-64
1 apr 2019
Thank you for your nice review. We are happy that you can look back on a successful holiday and we have contributed a little to this. We are happy to welcome you next time. Peter & Anneke
Norski198 ...
Sanur, Indonesië
Niveau 1 bijdrager
3 beoordelingen
Beoordeeld op 2 februari 2019 voor een verblijf in februari 2019

Datum van verblijf: februari 2019
3 feb 2019
Thank you for your nice review ! We are glad you had a nice time and made some great memories. We will be happy to welcome you again at Kas Amigu.
Petra H

common_n_hotel_reviews_1bd8 1 nuttige stem
Beoordeeld op 28 juli 2019 voor een verblijf in januari 2019

Datum van verblijf: januari 2019
29 jul 2019
Obrigado pela sua análise. Esperamos sinceramente dar as boas-vindas a você e Bento a Kas Amigu.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren