Hotel Sole e Monte(Cuttoli-Corticchiato)(Heel veel waar voor je geld!)
  • Restaurant
Boutique Hotel Artemisia(Bastelica)
Besparingsmelding! 24% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 24% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 244 per nacht.

Besparingsmelding! 15% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 15% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 105 per nacht.

Hotel Acqua Dolce(Eccica-Suarella)
Boek nu, betaal bij aankomst
Le Vizzavona(Vizzavona)
  • Restaurant
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 187 per nacht.

Hotel Spunta di Mare(Ajaccio)(Heel veel waar voor je geld!)
Gratis annuleren tot 21/07
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 134 per nacht.

27 juli 2014 beoordeeld

Kamertip: We stayed in the Chambre Casavechja - large enough with a decent bathroom and a wonderful view across the valley we were very pleased.
  • Verbleef: juni 2014, reisde met een partner
8 januari 2012 beoordeeld

• Verbleef: september 2011, reisde alleen
Fred A, Propriétaire van Casa Funtana, reageerde op deze beoordelingGereageerd 6 januari 2013

3 juni 2007 beoordeeld

26 mei 2016 beoordeeld