“Perfect”

Humska konoba
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Restaurants in Hum
Keukens: Kroatisch
16 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Dit klein zaakje is prachtig.
Het zicht is fenomenaal.
Het eten is lokaal en lekker en zeker niet duur.
Vriendelijke bediening.
Ik had een dure kaart verwacht met woekerprijzen omdat het zo toeristisch is maar integendeel.
Simpel lekker en een panorama om vingers en duimen van af te likken.

Datum van bezoek: juli 2018

21 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Ondanks dat er niet veel keus was, hebben we hier heerlijk gegeten. De keuze van het eten is lokaal, het uitzicht is geweldig en de weg ernaar toe is een uitdaging op zich. Zeker de moeite waard

Datum van bezoek: mei 2018
22 september 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Humska Konoba is het restaurantje in het plaatje Hum. Je kan hier heerlijk eten voor geen geld. Wij hadden 2x cappuccino's, 1x maissoep en 2x de plaatselijke lekkernij (al ben ik de naam even kwijt, maar het kwam neer op bladerdeeg met poedersuiker) en we hoefden hier maar 10,- euro voor te betalen. Dat is nog is de moeite waard al zeg ik het zelf! Bij dit restaurant heb je ook weer een geweldig uitzicht. Er is een toilet aanwezig en uiteraard kan je ook binnen zitten.

Ga er zeker even een Bakkie koffie drinken. Geloof me, het is de moeite waard!

Datum van bezoek: september 2017
26 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Bij een bezoek aan Hum mag een bezoek aan dit restaurant niet ontbreken. De menukaart is niet erg uitgebreid en voor kleine kinderen is het lastig om een gerecht te vinden. Toch is een bezoek aan dit restaurant de moeite waard, de entourage, het fantastische uitzicht, het vriendelijke personeel in combinatie met lekkere betaalbare gerechten is voor mij de reden om dit restaurant 5 sterren te geven. Het restaurant was bij mij bekend van Pluijms eetbare wereld die deze plaats bezocht in een van zijn programma's. Helaas was de door hem aanbevolen omelet met truffel niet verkrijgbaar, beetje jammer maar de truffel liefhebber kan genieten van een pasta met truffel of een van de andere gerechtjes die ze serveren. Mijn vrouw had de gulasch. Als ervaren Hongarije bezoekers waren wij huiverig om dit te bestellen, maar ik moet eerlijk bekennen dat ook dit zeer smakelijk was.

Datum van bezoek: augustus 2016
14 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We deden vandaag een paar dorpen van de versterkte-dorpenroute. Na Boljun kwamen we in Hum. Even lunchen. Veel keuze is er niet, Humska Konoba is het enige restaurant in dit kleinste stadje ter wereld. We namen een kaas/vleesplankje. Hierop lagen Istarski Pršut (prosciuto) , Sir s tartufima (truffelkaas) en Sir Ovčji-Kravlji (schapenkaas) wat olijven, tomaat, augurk en daarbij brood en een wijntje. Gewoon lekker genieten! Als toetje koffie met Kroštole - Kolač, en daar is ook niets mis mee. Het uitzicht is super en het terras is een geweldige plaats om te zitten. Het personeel is zeer vriendelijk.

Datum van bezoek: augustus 2016

Reizigers die Humska konoba bekeken, bekeken ook

In Humska konoba geweest? Deel je ervaringen!