“thee was niet lekker”
Beoordeling van Bar Brasserie STREEK

Bar Brasserie STREEK
Geclassificeerd als nr. 6 van 33 Restaurants in Culemborg
14 september 2019 beoordeeld

Zeer bittere thee gekregen er hangt niet zo'n goede sfeer binnenspeeltuin voor kinderen met glijbaan maar het is moeilijk om weer boven te komen

Datum van bezoek: september 2019

3 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Kleine kaart. Eten is goed. Personeel komt soms te onervaren over. Mooi ingerichte restaurant. Achterin achter een glazen wand volop speelgelegenheid voor kinderen. Ook ingericht voor grote groepen.

Datum van bezoek: juni 2019
Bedank J.c. D
29 april 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

De entree en ambiance is erg goed. Fantastische speelruimte voor de kinderen. Op het menu stond een speciale kip. Wij navraag gedaan bij serveerster en het zou gaan om een bijzondere kleine (hele) kip. Nou dat leek ons wel wat...... Op ons bord kregen we een hele halve kip, beetje jammer

Datum van bezoek: april 2019
26 april 2019 beoordeeld

Als lunch een kroket met brood besteld voor € 6,-, wordt er een 1 stukje brood bij geleverd. Gevraagd om nog een sneetje: supplement 1,-. Jammer, niet meer terug dus.

Datum van bezoek: april 2019
8 maart 2019 beoordeeld

Je voelt je welkom bij Streek. Er zijn goede gerechten voor een vriendelijke prijs. De bediening is prettig informeel, maar dat kan zijn omdat we er elke week een vrijmibo stamtafel hebben. Aanrader dus. De bierkaart wordt nog wat uitgebreid, zo heb ik vernomen.

Datum van bezoek: maart 2019

Reizigers die Bar Brasserie STREEK bekeken, bekeken ook

Culemborg, Gelderland

Houten, Utrecht Province

In Bar Brasserie STREEK geweest? Deel je ervaringen!