“Heerlijk, sfeervol, niet duur”
Beoordeling van The Old Mill

The Old Mill
Geclassificeerd als nr. 1 van 12 Restaurants in Kennington
Keukens: Vis en zeevruchten, Steakhouse, Pub-restaurant
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
15 juli 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier met gezin gegeten. Wij hadden gereserveerd, inclusief baby. Bij aankomst stond er al een babystoeltje aan tafel. Leuk, warm, gezellig ingericht. Aardige en snelle bediening. Alle gerechten die wij hadden gekozen waren stuk voor stuk heerlijk. Gevulde Portobello met stilton erg lekker. Het hoofdgerecht, een lamb chunk, overheerlijk, perfect gaar, superlekkere saus! Zeker een aanrader. Mijn vrouw had de gekonfijte eend welke ook zeer lekker was. Jammer alleen dat er geen koekje bij de koffie zat, desondanks toch 5 sterren. Zeker voor herhaling vatbaar.

19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er gisteren gegeten en het eten was er uitstekend !!! Echt een aanrader en de prijs viel ons ook erg mee ! We waren 49 euro kwijt voor 2 hoofdgerechten plus ieder 2 halve liters drinken wij komen er zeker terug !!
Gr. Alfred

8 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten met mijn gezin. Ik had de Hot Chili en het was heerlijk. Evenals de Pino Grigio.
Echtgenoot nam de spareribs, die waren zo lekker dat ik bijna spijt had van mijn keuze.
De tweeling 16 jaar, dochter 20 jaar namen de cheeseburger was ook prima.
Gezellige pub.

21 januari 2015 beoordeeld

Zeer aangename ervaring. Lekker eten en vrolijke bediening.
Wel wat lawaaierig maar zeker een aanrader.

29 mei 2014 beoordeeld

Lekkere en traditionele engelse gerechten gegeten. oa lambshank, is van harte aan te bevelen. Bediening op beide dagen zeer attent en correct.

• Sfeer

In The Old Mill geweest? Deel je ervaringen!