“Super good !!!”

Keukens: Vis en zeevruchten, Steakhouse, Pub-restaurant
Geschikt voor: Zakelijke bijeenkomsten
Dineropties: Na sluitingstijd, Ontbijt, Bezorgen, Reserveringen
19 augustus 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben er gisteren gegeten en het eten was er uitstekend !!! Echt een aanrader en de prijs viel ons ook erg mee ! We waren 49 euro kwijt voor 2 hoofdgerechten plus ieder 2 halve liters drinken wij komen er zeker terug !!
Gr. Alfred

Datum van bezoek: augustus 2016

8 juli 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier gegeten met mijn gezin. Ik had de Hot Chili en het was heerlijk. Evenals de Pino Grigio.
Echtgenoot nam de spareribs, die waren zo lekker dat ik bijna spijt had van mijn keuze.
De tweeling 16 jaar, dochter 20 jaar namen de cheeseburger was ook prima.
Gezellige pub.

Datum van bezoek: juli 2016
21 januari 2015 beoordeeld

Zeer aangename ervaring. Lekker eten en vrolijke bediening.
Wel wat lawaaierig maar zeker een aanrader.

Datum van bezoek: november 2014
29 mei 2014 beoordeeld

Lekkere en traditionele engelse gerechten gegeten. oa lambshank, is van harte aan te bevelen. Bediening op beide dagen zeer attent en correct.

Datum van bezoek: mei 2014
    • Sfeer
3 juni 2013 beoordeeld

Een zeer druk bezocht restaurant. De porties zijn zeer groot en er is erg veel patat bij elke bestelling. De service is erg vriendelijk en niets lijkt hen te veel. De terrassen rondom het restaurant zijn groot en liggen grotendeels in de zon. Er is voldoende parkeerruimte. Voor de gulzige eter een goede plaats, zij het dat de kwaliteit niet hemelbestormend is.

Datum van bezoek: juni 2013
    • Sfeer

In The Old Mill geweest? Deel je ervaringen!