Beoordeeld op 14 augustus 2017 via mobiele applicatie

Gemiddeld, dat zegt alles. Prijsstelling aanvaardbaar. Personeel vriendelijk, restaurant beperkt aanbod, maar best lekker.
Gebouw, wat krakend, letterlijk.
Grote tuin met okay speeltuin voor kinderen tot +_10jaar.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 17 juli 2017 via mobiele applicatie

Hier met 6 personen en een baby op drie kamers geslapen. Op een ruime kamer hadden wij een goed babybedje tot onze beschikking. Kamers en met name de badkamer wel wat gedateerd. Iets harde bedden. Douche met een zwakke straal. Slaapkamer in de nacht wel warm. Ook vrij gehorig door de dunne deuren. Mijn schoonouders sliepen de eerste nacht op de benedenverdieping, maar vanaf 05.00 uur in de ochtend wakker vanwege de krakende vloer van de bovenburen. Bij navragen bij de receptie zonder moeite een nieuwe kamer gekregen. Het ontbijt was op zich goed. Keuze uit verschillende soorten ontbijt (english breakfast, toast met avocado, toast met ei en zalm, egg benedict). Tevens ook yoghurt, croissants en kaas/worst in een buffetvorm. Vanwege waarschijnlijk onderbezetting was het buffet grotendeels van de tijd niet gevuld. De bediening werkte echter zeer hard en waren erg vriendelijk! Aan hen heeft het niet gelegen. Het was voor ons de tweede keer in het hotel. De eerste keer hadden wij een uitstekende ervaring alhier. Voor nu al met al prima voor een aantal nachten.

Datum van verblijf: juli 2017
Beoordeeld op 13 maart 2017

prijs kwaliteit ok ;grote kamer met alles erop vernieuwde badkamer met jacuzzi; bed was wat minder een beetje doorgelegen ;ontvangst aan de receptie zeer goed vriendelijk personeel maar we kennen ook perfect de taal

Kamertip: niet aan de straat
Datum van verblijf: maart 2017
Beoordeeld op 27 september 2016 via mobiele applicatie

normaal hotel, wel een hard bed naar mijn mening. Verder gewoon net personeel en goede service. Geen hoogstaand hotel, maar gewoon goed! Nadeel dat de bar om 11 uur al sluit, personeel hielp wel met het zoeken naar een taxi om naar de pub te gaan.
Ontbijt was met veel keuze zeer netjes en goed

Datum van verblijf: september 2016
Beoordeeld op 27 augustus 2016 via mobiele applicatie

De slaapkamers zijn prima, het zijn goede bedden. Het diner dat wij kregen was redelijk, het ontbijt iets beter. Beetje druk, maar wel goede service.
Wij konden niet kiezen tussen een bezoek aan Canterbury en Sissinghurst. Prima uitvalsbasis voor beide.

Datum van verblijf: augustus 2016