“Lang wachten maar pasta was lekker”
Beoordeling van Phenomenon

Phenomenon
Bestel online
Geclassificeerd als nr. 3 van 12 Restaurants in Ledeberg
14 september 2019 beoordeeld

Via groupon bon daar gegeten met mijn man, toen wij binnen kwamen was er niemand daar om ons te ontvangen wij moesten zelf gaan zoeken.
Wij hebben ook lang moeten wachten voor hij komt vragen wat wij willen drinken en eten, ik heb zelf moeten vragen voor het drinken... Hij was ook helemaal alleen.
Tip : schakel iemand in voor het bediening. Er was volk, iedereen moest lang wachten, dat is niet prettig.
Voorgerecht was simpel, maar hoofdgerecht was echt lekker (er mocht iets meer pasta bij), echt vers gemaakt, saus was lekker !!! Parmazaan aan tafel ontbreekt..
Dessert, het was véél te klein en té weinig. Niet zelfgemaakt.
Het was moeilijk om hem iets te vragen want hij is altijd in de keuken en niemand is in de zaal...

Datum van bezoek: september 2019

3 september 2019 beoordeeld

Verse pasta met veel smaak gebracht en super vriendelijke gastheer!Een echte aanrader met goede prijs/kwaliteit!

Datum van bezoek: september 2019
19 augustus 2019 beoordeeld

De gastheer en zijn vrouw maakten heerlijk Italiaans eten in een erg gezellige setting! Hij was heel vriendelijk en goedlachs, en erg accommoderend naar al onze noden als een grote groep, ook al waren we te laat. Hij maakte er ook graag iets extra van toen hij vernam dat we een reden hadden tot vieren. Al de gerechten waren heel lekker en de gastheer nam graag suggesties aan. Hij was ook bezorgd dat de pasta arrabiata te pikant zou zijn. Toen dit niet het geval bleek, beloofde hij het de volgende maal nog pikanter te maken. Een aanrader.

18 augustus 2019 beoordeeld

Phenomenon is een restaurant waar men zich onmiddellijk thuisvoelt. De Patron is zeer vriendelijk en hoffelijk. De gerechten "Bruchetta met zalm", om je vingertjes af te likken, "Scampi's met saus van de chef", fijn, lekker, totaal genieten om dan af te sluiten met een lekkere tiramisu en koffie. Alles is verzorgd tot en met. Wat ik nog vergeten was is een pluim voor de cava : die is subliem en als aperitief echt te moeite waard. Een adresje om bij te houden!

14 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gezellig zo een Italiaans restaurant waar een geintegreerde vermoedelijke noord Afrikaan de scepter zwaait, dit met een lach en kwinkslag en het was nog lekker ook.
Wel spijtig dat ons hondje niet mee mocht maar dit heeft de pret zeker niet bederft

Datum van bezoek: augustus 2019

Reizigers die Phenomenon bekeken, bekeken ook

Ledeberg, Oost-Vlaanderen

In Phenomenon geweest? Deel je ervaringen!