Beoordeeld op 20 juli 2018

Net als vorig jaar hebben we dit hotel gekozen om de zomerse rust te ontdekken. Wederom zeer geslaagd. Personeel zeer behulpzaam, zelfs bij het oplossen van kleine probleempjes. We mogen stellen dat ons vorig verslag zeker waarheidsgetrouw is. Een aanrader!

Beoordeeld op 25 juni 2018 via mobiele applicatie

Wij als koppel vonden dit een heel goed hotel. Kamer en badkamer waren modern en groot genoeg. Wij hadden geen opleg betaald en hadden dus geen zicht op zee maar op de bergen maar kregen wel een kamer voor 3 personen. Goede matras, wel luidruchtige airco. Wij hebben hem s nachts uitgeschakeld. Zeepjes aanwezig. Heel uitgebreid warm en koud ontbijtbuffet. Zeer goede WiFi , zelf tot aan de ligzetels op het keienstrand, strandhanddoeken van het hotel. Mooie welness. Degelijke massage gehad. Lekker aperol in het hotel, mojito is eerder flauw. Onmiddellijk aan de wandelboulevard met vele restaurants terrasjes en bars die je in 10 minuten tot aan de chique jachthaven van porto Montenegro brengt. Restaurant a la Carte van het hotel ook aan te raden, Alsook restaurant byblos, bar restaurant One en restaurant pirogue van hotel lacroche. Hotel op 2 km wandelen van het busstation. Je neemt onderandere voor 2,5 € de bus naar Kotor , rit van 30 min. En voor 3,5 € naar Budva 30 min.

Beoordeeld op 12 juni 2018

Wakker om 5uur omdat er geen verduistering is op de kamer, geen douchekoppen strand en d3 wijn is veel te duur. Eten wel goed
Wel zwarte vuilzakken van Kuisvrouw gekregen en tegen raam geplakt toen viel he5 mee

Beoordeeld op 1 september 2017

Bij ons eerste verblijf in Montenegro was Tivat een super keuze.
We verbleven in hotel Palma op slechts 2 km van de luchthaven.
Hotel Palma werd in 2016 gerenoveerd, biedt een spectaculair uitzicht op de Baai van Tivat en heeft een privéstrand met gratis goede stoelen, parasols en handdoekenservices. Tivat zelf is super gezellig met heel wat rustige terrassen en restaurantjes. Heel wat winkels en een prachtige jachthaven. Op de kaai is het fijn kuieren. Kotor en Budva zijn met het openbaar vervoer goed te bereiken.
De meeste kamers bieden uitzicht op zee en sommige hebben zelfs een eigen balkon. Een minpuntje is de iets te kleine douchecel.
Het ontbijt en het diner in buffetvorm waren voortreffelijk en de staf was heel vriendelijk en behulpzaam.
We denken eraan om ook in 2018 daar terug te gaan.

Datum van verblijf: augustus 2017
Beoordeeld op 29 augustus 2017

Tijdens onze rondreis doorheen Kroatië was onze eerste stopplaats Tivat.
We overnachtten daar in Hotel Palma, onmiddellijk een schot in de roos !
Hotel Palma werd in 2016 gerenoveerd, biedt een spectaculair uitzicht op de Baai van Tivat en ligt naast het eigen privéstrand met tal van cafés. Het nabijgelegen Kotor en de historische stad Sveti Stefan liggen op respectievelijk 8 en 30 kilometer afstand.
Het eten in buffetvorm was voortreffelijk en de staf was heel vriendelijk en behulpzaam.

Datum van verblijf: juni 2017