TripAdvisor

“Heerlijke avond ”

Ristorante & pizzeria La Vita e Bella
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Midlaren
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een sfeervol aangekleed restaurant, een goede gastheer en heerlijk eten! Dit restaurant heeft ons niet teleurgesteld en komen zeker terug. De huisgemaakte tiramisu is een aanrader!

Datum van bezoek: september 2019

1 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Op een lekkere warme zomeravond (31 augustus) op het mooie terras gezeten. Als voorgerecht antipasti, carpaccio en de overheerlijke risottoballetjes. Wat een geweldig gerecht. Smaakvol en prachtige opmaak. Als hoofdgerecht ribeye, pasta met paddenstoelen en pasta pesto. Ook al zo lekker! De lucht werd wat donker en we zijn naar binnen verplaatst. Mooi ingericht. Daar de nagerechten gegeten; tiramisu, kokospannacotta, mango merengue en chocolade taartje. Een explosie aan smaken. Echt heerlijk gegeten. De bediening was ook erg vriendelijk. Costas a.k.a. mario. Een gezellige man met een praatje als er tijd voor was. Nu nog ouzo op de kaart;-) ik zou dit restaurant zeker aanraden. Bedankt voor alles!

11 augustus 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Restaurant is pas sinds mei geopend en dat merk je. De keukenbrigade levert smakelijke gerechten. De bediening is jong en volgens mij onervaren ,stapelt fout op fout. Niet alleen aan onze tafel ging er van alles mis. Ook aan de tafeltjes om ons heen gingen zaken fout. Sfeervol ingericht met mooi terras en prima parkeren. Mede door de gebrekkige service aan de prijs.

7 augustus 2019 beoordeeld

Mooie nieuw Italiaans restaurant in Groningen, la vita e bella in Midlaren. Hier kun je naast een prima pizza ook goede gerechten met verse vis of vlees eten. Leuke wijnkaart en een goed terras. Enthousiast team

Datum van bezoek: juli 2019
1 augustus 2019 beoordeeld

Veel te lang wachten op het drinken en eten (2 uur), daarbij nog slechte bediening (scholieren) en slechte service van de manager en ook nog duur ook, geen aanrader.

Reizigers die Ristorante & pizzeria La Vita e Bella bekeken, bekeken ook

In Ristorante & pizzeria La Vita e Bella geweest? Deel je ervaringen!