“Gewoon lekker en goed.”
Beoordeling van PUuUR Eten & Drinken

PUuUR Eten & Drinken
Geclassificeerd als nr. 1 van 22 Restaurants in Gemert
20 februari 2022 beoordeeld via mobiele applicatie

Attente bediening, mooie lunchkaart met ook goede vegetarische gerechten, alles smaakte heerlijk. sfeer is ontspannen. De prijs-kwaliteitsverhouding is goed,

Datum van bezoek: februari 2022

11 december 2021 beoordeeld

Hebben vandaag verschillende gerechten gegeten was super lekker en kei leuk om ook thuis bezorgd te krijgen. Echte aanrader en zeker dat we vaker bestellen!!!

Datum van bezoek: december 2021
11 december 2021 beoordeeld

Hebben thuis bezorgd gekregen super lekker echte aanrader super lekker!!! Jullie zijn super goed bezig bestellen zeker vakerrrr

Datum van bezoek: december 2021
18 oktober 2021 beoordeeld

Een dinertje met vrienden kan niet mis bij Puuur. We werden netjes ontvangen en naar onze tafel begeleid. We mochten proefkonijnen zijn voor weer het 5 of 6 gangen diner en dat deden wij met plezier. We kozen voor 5 gangen. Er werd goed geluisterd naar onze wensen. We hebben heerlijk gegeten. Voor mij was vooral de eendenborstfilet een groot succes, uiteraard waren de andere gerechten ook heerlijk. Ik eet normaal niet vaak vis maar dacht nu even outside de box te gaan. Helemaal prima, lekkere kabeljauw en prima zalm gehad. Het kaasplankje was ook heerlijk, jammer dat er niet werd verteld wat er op ons plankje lag (volgens mij was deze jongen nieuw en vond hij het spannend). We hadden er verder niet meer naar gevraagd dus geen puntenaftrek ;).

Datum van bezoek: oktober 2021
5 september 2021 beoordeeld

Uitstekende lunch met erg lekker eten en een ruim voldoende hoeveelheid. Zeer vriendelijk personeel met snelle en vriendelijke bediening. Super genoten !

Datum van bezoek: september 2021

Reizigers die PUuUR Eten & Drinken bekeken, bekeken ook

In PUuUR Eten & Drinken geweest? Deel je ervaringen!