Opslaan
Hoogtepunten uit beoordelingen
Leuk uitstapje.

Een mooie en goed verzorgde vlindertuin met vele kleurrijke vlinders. Binnen zie je allerlei mooi ... meer lezen

4 weken geleden beoordeeld
ad k
Eindhoven, Nederland
Heel mooie vlinders

Kas met tropische vlinders. Heel leuk om met kinderen te doen. Daar is ook een soort speurtocht ... meer lezen

Beoordeeld op 13 september 2020
frenky-girl
Reusel, Nederland
via mobiele applicatie
Lees alle 26 beoordelingen

Beoordeeld op 30 juli 2020 via mobiele applicatie

Hele leuke, mooie en nieuwe plek. De kas is relatief klein, maar er vliegen enorm veel vlinders! Het hele proces van eitje tot vlinder is mooi in kaart gebracht! Complimenten!
Ook de jonge medewerkers vertellen gepassioneerd over de vlinders. Erg leerzaam uitje. Een uitje om vrolijk van te worden! Winkeltje en koffiebar aanwezig voor zeer schappelijke prijzen. Gratis parkeren. Top! Zeer schone wc’s.
Enige minpuntje: teveel bezoekers binnen met een statief en foto camera. Waardoor de ruimte zeer beperkt werd.
Maar zeker een aanrader als je in de buurt bent! Wij zijn ongeveer 1,5 uur binnen geweest

Datum van activiteit: juli 2020
Beoordeeld op 25 oktober 2019

Bij binnenkomst eerst lekker gebak met koffie. Al meteen uitleg over div. Vlinders. Daarna persoonlijke rondleiding, prachtig. Zoveel liefde en zorg, van af de eitjes t/m de vlinder hebben deze mensen. Voor ons was het een super fijne ervaring. Gaan zeker volgend jaar terug op jullie nieuwe locatie. Ze zijn dan 61 jaar getrouwd

Datum van activiteit: september 2019
Beoordeeld op 20 augustus 2019 via mobiele applicatie

Leuk om hier een keer door heen te wandelen. We kregen tijdens ons bezoek uitleg over vlinders wat zeer interessant was.
Na een uurtje heb je eigenlijk alles wel gezien, tenzij je vlinders wilt fotograferen. Dan ben je wel wat langer bezig, omdat ze niet allemaal mooi stil zitten.

Datum van activiteit: juni 2019
Beoordeeld op 16 augustus 2019

Een openbaring m.b.t. de gekregen informatie over rupsen en vlinders. 5 Sterren voor de iformante! Grote klasse!

Datum van activiteit: augustus 2019
Beoordeeld op 12 augustus 2019

Wij waren blij verrast dior deze kleine maar toch mooie tuin met diverse vlonders. Heel toegankelijk. Geert was een expert op vlinder gebied die mooi kon vertellen over allerlei wetenswaatdigheden.

Datum van activiteit: augustus 2019
Bedank 11.101.999