“Superfood”

Restaurant Vandeijck
Geclassificeerd als nr. 1 van 4 Restaurants in Riethoven
Keukens: Frans
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Geweldig heerlijk eten Echt een aanrader lekketste asperges die ik ooit gegeten heb ribeye kwartel lekker en heerlijk toetje

22 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gelegen midden in het centrum van Riethoven. Goede lunch gerechten. Vriendelijke bediening. Groot terras voor en achter.

27 april 2018 beoordeeld

Als regelmatige gast van dit restaurant valt het op dat het in- en exterieur opgefrist is met prachtige kleuren op de wanden, een nieuwe locatie voor het zitje voor het aperitief (intiemer, leuker), verlichting en terras meubilair. De ontvangst is als altijd bijzonder vriendelijk en we krijgen een mooie tafel in de ruime eetkamer aan de voorzijde. Jongedames in de bediening dragen mooie donkergroene jurkjes. Hun toelichting bij de gerechten vraagt nog wat coaching. Het menu van de Restaurant Week (winnaar!) ziet er al mooi uit, en we besluiten het nog uit te breiden met een extra gang. Vooraf een glas prosecco en een droge witte huiswijn. De glazen wijn bij het menu zijn vriendelijk geprijsd, een goede geste bij het eveneens vriendelijk geprijsde RW menu. Er komen mooie amuses op tafel, waarvan het groene balletje eendenlever met wasabi gelei niet alleen het mooiste, maar ook het smakelijkste is. Lekker brood voor bij de walnoot olie. Achtereenvolgens eten we kalfsstaart met zoete aardappel, kwartel met eidooier en paddenstoelen, runderfilet (van de Dubbel Koe) met witte asperge, een een zoet dessert met popcorn, yuzu en witte chocolade en aan de andere zijde een -op verzoek- klein kaasbordje. Alles fraai geserveerd op mooi serviesgoed en in (soms iets te) kleine porties. Bij de lekker hete en sterke koffie komen friandises. Een heerlijke avond, uitstekende prijs/kwaliteit verhouding in een fijne ambiance. Aanbevolen!

22 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vanavond voor de eerste keer hier gegeten. Prima sfeer, uitstekend gegeten. Mooie gerechten met vooraf en tussendoor verrassende amuses. Bediening is alert en goed op elkaar ingewerkt. Sterwaardig. Ook een mooie ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar.

14 april 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met vrienden voor de tweede keer in dit restaurant gegeten. De eerste keer was alweer jaren geleden, maar we hadden daar goede herinneringen aan. Ook nu was het weer top: zeer prettige ongedwongen bediening, zeer smaakvolle gerechten (letterlijk), mooie wijnen in het arrangement. De chef houdt van veel verschillende smaken in één gerecht, maar iedere keer passen de ingrediënten prima bij elkaar. Ook originele keuzes: ik had bijvoorbeeld ganzelever als dessert... Schappelijke prijzen voor de geboden kwaliteit. Geen straf om hier een avond door te brengen!

Reizigers die Restaurant Vandeijck bekeken, bekeken ook

Eersel, Noord-Brabant
Westerhoven, Noord-Brabant

Valkenswaard, Noord-Brabant

In Restaurant Vandeijck geweest? Deel je ervaringen!