“Zeer fijne service met noten allergie ”
Beoordeling van IJshoeve Sloten

IJshoeve Sloten
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Sloten
Wijk: Sloten en Riekerpolder
Wijk: Sloten en Riekerpolder
9 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een service als je een ijsje vraagt voor iemand met een noten allergie! Geweldig geholpen! Heerlijk ijs!

Datum van bezoek: september 2020
ijshoevesloten, Eigenaar van IJshoeve Sloten, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 10 september 2020

Beste Jeroen, bedankt voor je mooie review en compliment!

2 juni 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Vandaag weer een lekker ijsje gehaald. Echt smaken zijn super, hoorntjes zijn erg knapperig. Alleen ik vind persoonlijk dat sommige meiden erg nors of onvriendelijk overkomen. Er mag wat meer gelachen worden hoor!!

Datum van bezoek: juni 2019
ijshoevesloten, Eigenaar van IJshoeve Sloten, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 3 juni 2019

Hi Jeroen, bedankt voor de feedback, we nemen hem mee :-). We proberen juist altijd die lach te hebben. Wanneer was je hier? Gelukkig was het ijs lekker!

12 februari 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijkste ijs in de omgeving met uitzicht op de molen. Verrassende smaken. Mooie locatie in het oude dorp Sloten.

Datum van bezoek: september 2018
20 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Op het randje van Amsterdam vind je het beste ijs. Een kleine zaak met vriendelijke mensen achter de toonbank die geweldig lekker ijs verkopen. Welke smaak je ook kiest, je kunt niet verkeerd gaan. Wij rijden serieus om voor ijs van de Ijshoeve.

Datum van bezoek: juni 2018
4 augustus 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker dichtbij en ijs dat kan wedijveren met de beste Italiaanse ijssalons. Keuze tussen hoorntjes (zelfs zwarte) en bakjes. Met of zonder slagroom. De jongens zijn fan van het bastogne ijs. Maar ook de andere smaken zijn enorm lekker. Absolute aanrader in Amsterdam Sloten.

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die IJshoeve Sloten bekeken, bekeken ook

In IJshoeve Sloten geweest? Deel je ervaringen!

© 2022 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.