“Excellent”
Beoordeling van Mostar

Mostar
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 Dessert in Voeren
4 weken geleden beoordeeld

Heerlijke atmosfeer, heerlijk eten, zeer vriendelijk personeel, aan te bevelen Alla en Marcel

Datum van bezoek: september 2019
Bedank 196.319.642.012

4 weken geleden beoordeeld

Al voor de zoveelste keer lekker gaan eten in restaurant Mostar,altijd ZEER vriendelijk ontvangen,grote porties,de wachttijden vallen zeker mee,op restaurant gaan is genieten,niet haasten.

Datum van bezoek: september 2019
16 augustus 2019 beoordeeld

Per toeval voorbijgewandeld na fietstocht op zoek naar eetgelegenheid .. super vriendelijk onthaald !
Lekker voorgerecht , met heel lekker vers paprikasausje . Partner lamscarré , heerlijk mals vlees , lekkere saus . Alles vers bereid ! Wachten werd aangenaam gemaakt door leuke babbel Miro. Zelf lekkerste goulash ooit gegeten . Ruime porties .
Wij keren terug bij volgende wandeling of fietstocht !

Datum van bezoek: augustus 2019
4 augustus 2019 beoordeeld

Weer heerlijk genoten van een lekkere maaltijd en wijn in restaurant Mostar. Hier gaan we al jaren naartoe en hebben het steeds naar onze zin. Supervriendelijke bediening en Miro maakt steeds tijd voor een gezellige babbel.

Datum van bezoek: augustus 2019
14 juli 2019 beoordeeld

Gezellig met enkele vrienden vandaag gegeten bij Mostar. Zeer goede ervaring. Het eten werd snel geserveerd, en was ook erg lekker. Complimenten aan de kok maar ook aan de bediening, zeer leuke en sympathieke jongeman achter de bar! Wij komen zeker nog een keer terug!

Datum van bezoek: juli 2019

Reizigers die Mostar bekeken, bekeken ook

Sint-Pieters-Voeren, Limburg Province

In Mostar geweest? Deel je ervaringen!