“over the top”

Restaurant Landgoed Altembrouck
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Voeren
31 mei 2018 beoordeeld

veel nadruk op mangaltca pork,en wagyu beef,was een schande in beide gevallen,in het dorp noorbeek kan je veel beter eten..

3 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Een avondje terug in de tijd. Dat kan hier op deze prachtige plek op de grens van Nederland en België. Het aperitief kregen we geserveerd in een aparte kamer van het kasteel, voorzien van een groot haard vuur. Met het besneeuwde landschap buiten was het mooi om hier te zitten.
Na de amuse werden we begeleid naar het restaurant gedeelte. We kozen voor 3 van de 4 gangen (geen ananas dessert). Er was voor de rest geen keuze; er werd 1 menu geserveerd. De bijpassende wijnen waren mooi gekozen bij de gerechten.
Het personeel was vakkundig en service gericht. Een kritiek puntje was de temperatuur; het was er echt té koud. Ondanks de extra bijgeplaatste elektrische kacheltjes was het te koud om te dineren.

2 oktober 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Ik zou er zelf niet meer teruggaan. Kamers te donker. Te weinig spiegel. Sobere douche
Wel een lekker bed

15 juni 2017 beoordeeld

Pracht lokatie en interieur, prima personeel met klassieke opleiding.
Maar uiteindelijk kwamen we hier toch ( weer) voor het eten.
Vorig jaar ook hier gegeten en geslapen, toen was er veel mis maar het beloofde beter te worden....
Nu dus de herkansing:
Kortom, erg magertjes! Vier gangen menu met standaard wijn en fles water voor bijna 200€,
Kleine porties met te lange rust tussen de gangen. ( meer dan 40 minuten)
Hoofdgerecht was livar varken rosé gebakken met dikke vet randen.
Geen bijzondere smaken of texturen, dat is een prestatie ansich van de "chef" omdat men hier wel de beste ingredienten in directe omgeving ter beschikking heeft.
Als klapper klopte verschillende prijzen op de rekening niet.
Ik had als tafel genoot een bejaarde persoon en we gingen beiden met een onvoldaan gevoel en met zelfs licht "trek" gevoel van tafel.
Dit was voor ons de laatse keer Altembrouck. Herkansing mislukt!

17 mei 2017 beoordeeld

Op een zomerse dag ik het heerlijk vertoeven op het terras. Kaart is niet uitgebreid, maar brood met pulled pork was echt erg lekker. Glas Hugo erbij, zonnetje, wat wil je nog meer.

Reizigers die Restaurant Landgoed Altembrouck bekeken, bekeken ook

's-Gravenvoeren, Limburg Province
Noorbeek, Limburg

Sint-Pieters-Voeren, Limburg Province
Sint-Martens-Voeren, Limburg Province

's-Gravenvoeren, Limburg Province
Teuven, Limburg Province

In Restaurant Landgoed Altembrouck geweest? Deel je ervaringen!