“Ook in herkansing, erg matig!”

Restaurant Landgoed Altembrouck
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Voeren
15 juni 2017 beoordeeld

Pracht lokatie en interieur, prima personeel met klassieke opleiding.
Maar uiteindelijk kwamen we hier toch ( weer) voor het eten.
Vorig jaar ook hier gegeten en geslapen, toen was er veel mis maar het beloofde beter te worden....
Nu dus de herkansing:
Kortom, erg magertjes! Vier gangen menu met standaard wijn en fles water voor bijna 200€,
Kleine porties met te lange rust tussen de gangen. ( meer dan 40 minuten)
Hoofdgerecht was livar varken rosé gebakken met dikke vet randen.
Geen bijzondere smaken of texturen, dat is een prestatie ansich van de "chef" omdat men hier wel de beste ingredienten in directe omgeving ter beschikking heeft.
Als klapper klopte verschillende prijzen op de rekening niet.
Ik had als tafel genoot een bejaarde persoon en we gingen beiden met een onvoldaan gevoel en met zelfs licht "trek" gevoel van tafel.
Dit was voor ons de laatse keer Altembrouck. Herkansing mislukt!

17 mei 2017 beoordeeld

Op een zomerse dag ik het heerlijk vertoeven op het terras. Kaart is niet uitgebreid, maar brood met pulled pork was echt erg lekker. Glas Hugo erbij, zonnetje, wat wil je nog meer.

16 april 2017 beoordeeld

Geen a la carte aanwezig. Je kan alleen van een 4 gangen menu bestellen met keuze uit vlees/vis en ook voor de vegetarier wordt rekening gehouden. Je hoeft ook niet allen gangen te bestellen.
Gegeten in de asperge tijd. Ze hebben wagyu vlees en ham van de...... varken die ook op de landerij gehouden worden.

14 februari 2017 beoordeeld

Voor de derde keer gaan eten , telkens andere eigenaars.Er was weinig beweging op het domein, en in het restaurant, toch goed ontvangen .We werden naar de bibliotheek gebracht voor het aperitief en het haardvuur werd voor ons aangestoken.Gezellig, nadien werden we in de zomertuin gebracht voor ons diner. Een vier gangen diner met het wagyu beef als hoofdgerecht.Het eten was zeer lekker en eigenlijk willen we eens teug komen in de zomer .

4 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar bezochten we Landhuis Altembrouck voor de eerste keer. We waren blij verrast over de gezellige sfeer en het lekkere eten. Het was dan ook leuk te merken dat het restaurant intussen niet aan kwaliteit heeft ingeboet.

Het interieur is vrij sober, wat het kader recht aandoet. De tafels staan geschikt rond de open haard, die nog extra sfeer geeft tijdens de herfstdagen.

Op de lunchkaart staan enkele slaatjes, verschillende soorten boterhammen voor de wandelaar, een stoofpotje en twee soorten hamburgers. Het restaurant gebruikt Wagyu rundvlees en Mangalica varkensvlees; dieren die je op de site zelf kan bewonderen. Voor de kinderen kan je naast de kaart ook kiezen voor frikandel of vleeskroket met frietjes.

Wij kozen voor de Wagyu hamburger. Een festijn voor de smaakpapillen. Perfect gebakken, stevig gekruid en heerlijk sappig. Aangevuld met een eenvoudig slaatje met heerlijke dressing en frietjes. Het dessert, mascarpone met fruit, was een mooie afsluiter van een heerlijke maaltijd.

Tenslotte kunnen we ook onverdeeld positief zijn over de bediening: vriendelijk, correct en steeds bereid om oplossingen te zoeken of aanpassingen aan het menu te doen.

Landgoed Altembrouck blijft een aanrader.

Reizigers die Restaurant Landgoed Altembrouck bekeken, bekeken ook

's-Gravenvoeren, Limburg Province
Noorbeek, Limburg

Teuven, Limburg Province

Sint-Pieters-Voeren, Limburg Province

In Restaurant Landgoed Altembrouck geweest? Deel je ervaringen!