“Chique dineren”

Restaurant Landgoed Altembrouck
Geclassificeerd als nr. 2 van 4 Restaurants in Voeren
16 april 2017 beoordeeld

Geen a la carte aanwezig. Je kan alleen van een 4 gangen menu bestellen met keuze uit vlees/vis en ook voor de vegetarier wordt rekening gehouden. Je hoeft ook niet allen gangen te bestellen.
Gegeten in de asperge tijd. Ze hebben wagyu vlees en ham van de...... varken die ook op de landerij gehouden worden.

14 februari 2017 beoordeeld

Voor de derde keer gaan eten , telkens andere eigenaars.Er was weinig beweging op het domein, en in het restaurant, toch goed ontvangen .We werden naar de bibliotheek gebracht voor het aperitief en het haardvuur werd voor ons aangestoken.Gezellig, nadien werden we in de zomertuin gebracht voor ons diner. Een vier gangen diner met het wagyu beef als hoofdgerecht.Het eten was zeer lekker en eigenlijk willen we eens teug komen in de zomer .

4 november 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorig jaar bezochten we Landhuis Altembrouck voor de eerste keer. We waren blij verrast over de gezellige sfeer en het lekkere eten. Het was dan ook leuk te merken dat het restaurant intussen niet aan kwaliteit heeft ingeboet.

Het interieur is vrij sober, wat het kader recht aandoet. De tafels staan geschikt rond de open haard, die nog extra sfeer geeft tijdens de herfstdagen.

Op de lunchkaart staan enkele slaatjes, verschillende soorten boterhammen voor de wandelaar, een stoofpotje en twee soorten hamburgers. Het restaurant gebruikt Wagyu rundvlees en Mangalica varkensvlees; dieren die je op de site zelf kan bewonderen. Voor de kinderen kan je naast de kaart ook kiezen voor frikandel of vleeskroket met frietjes.

Wij kozen voor de Wagyu hamburger. Een festijn voor de smaakpapillen. Perfect gebakken, stevig gekruid en heerlijk sappig. Aangevuld met een eenvoudig slaatje met heerlijke dressing en frietjes. Het dessert, mascarpone met fruit, was een mooie afsluiter van een heerlijke maaltijd.

Tenslotte kunnen we ook onverdeeld positief zijn over de bediening: vriendelijk, correct en steeds bereid om oplossingen te zoeken of aanpassingen aan het menu te doen.

Landgoed Altembrouck blijft een aanrader.

26 oktober 2016 beoordeeld

heerlijke omgeving, prachtig en gastvrij onthaal...grote locatie met verschillende plekken waar men kan spijzen...bijzonder zijn de Japanse runderen en Hongaarse varkens...daar smeed men een mooi menu van..zeker aan te bevelen voor mensen die speciaal diervriendelijk eten apprecieren.
Bijzonder gastvrij personeel...gewoonweg super!

8 oktober 2016 beoordeeld

Zeer schik restaurant. Verschillende groot en klein zalen. Klassieke obers met juiste manier bediening.

Reizigers die Restaurant Landgoed Altembrouck bekeken, bekeken ook

's-Gravenvoeren, Limburg Province
Noorbeek, Limburg

Teuven, Limburg Province

Sint-Pieters-Voeren, Limburg Province

In Restaurant Landgoed Altembrouck geweest? Deel je ervaringen!