Beoordeeld op 19 mei 2018

Wij verbleven een week op dit vakantiepark. De ontvangst bij de receptie was heel vriendelijk. Het park ziet er goed verzorg en onderhouden uit. Wij zaten in huisje M1. Het is ons goed bevallen. De zwembaden op het park zijn erg leuk (voor alle leeftijden) en netjes. Er zijn veel speeltuinen op het park. Sommige speeltuinen zouden ze beter wat kunnen moderniseren. De grote speeltuin bij de entree met het treintje is erg leuk!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 8 mei 2018 via mobiele applicatie

Bedenk wel dat dit een heel groot vakantiepark is (vakantiehuizen, camping met chalets en voor caravans)
Voor de 2e keer naar Marveld, ditmaal in een chalet 5/6pers. Advies is wel om hier niet met 6 mensen te verblijven en al helemaal niet met slecht weer....dan is t erg klein.
Schoonmaak prima, huisje zelf klein maar fijn. Prima bedden (2 kamers met 2x1pers bed en 1 kamer met stapelbed) kleine woonkamer met tafel/hoekbank en 2 fijne stoelen. Klein keukentje met 2 Grolsch flessen als welkom en een koffie/theepakketje. Badkamer fijne douche!!!
Tuintje prima, keken tegen achterkant andere chalet maar daardoor meer idee dat je privacy had.
Zwembad (binnen) weer top (gave bandenglijbaan, met slecht weer en hoogseizoen is t wel heeeel druk!)
Zwembad buiten ook erg leuk! 4 leuke kinderzwembaden (zowel voor de kleintjes als de grotere kinderen), 1 dieper zwembadje en de glijbaan.
Leuke speeltuin buiten met treintje en op elk campingveld een kleine speeltuin.

Wij hebben even gegluurd bij de nieuwste villa’s, met sauna jacuzzi en zeer luxe uitstraling. Mooie centrale ligging, zullen wel duur worden maar wel echt mooi!

Verbleef: mei 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 6 april 2018

Marveld is een mooi en modern park.

Bij aankomst vriendelijk ontvangen bij de receptie en kregen een paasstol mee. Meer toegangspasjes nodig? Geen punt, er worden twee extra meegegeven. Het huisje was mooi, vrij nieuw en vooral schoon. Nergens wat op aan te merken. Er stonden ons ook nog eens 2 beugels van Grolsch in de koelkast op te wachten.
Minpunt van het huisje was de privacy. Er staan nauwelijks bomen en struiken op het park die je voldoende afschermen van buren en passanten. In de ochtend dus de gordijnen dicht houden tot een ieder proper gekleed was. De kamers zijn allemaal spik en span. Bedden zijn ook hier niet van thuiskwaliteit, maar ja, waar wel? De doucheruimte is wat klein maar verder goed te doen.

Het binnenzwembad is leuk met diverse baden en glijbanen. De wachttijden bij de glijbanen vallen alleszins mee.

Bij de snackbar tot 2 x toe patat en snacks besteld. Een emmer patat voor 8 personen is daar ook echt voor 8 personen en dat voor maar €9,- Het eten bij de BBQ restaurant was ook geweldig verzorgd. Zelf vlees pakken en op de spiezen doen om vervolgens in de BBQ die in het midden van tafel zit je eigen vlees/vis te bereiden. Eat all you can. Lekker gegeten en zeer vriendelijk personeel.

Op het park kun je verder ook nog bowlen. De ruimte met 6 banen is wel propperig en vooral met het wisselen van de groepen is het nogal dringen geblazen. Lastig met oude van dagen en zeer kleine kinderen. De ruimte met flipperkast is krap maar wel met leuke dingen voor de kinderen en niet duur. Voor de kleinere kinderen werd er ook nog een paasei-zoektocht georganiseerd wat best rommelig verliep. Sommige kinderen hadden er 10 gevonden en anderen niks. Verder waren er ook nog grote springkussens in de tennishal wat onze kinderen geweldig vonden.

Mocht je ooit overwegen om op de camping te gaan staan bedenk dan wel dat de camping bestaat uit grote grasvelden zonder enige afscheiding. Het stond met pasen helemaal vol (voornamelijk Duitsers) dus waarschijnlijk is daar wel een markt voor. Sanitair gebouw van de camping zag er netjes uit.

We hebben een mooi weekend gehad.

Verbleef: maart 2018, reisde met familie
Beoordeeld op 27 februari 2018

Na centerparks ,landal ,roompot en (het verschrikkelijke) oogstappen te hebben bezocht was dit recreatie park aan de beurt . zoals altijd gingen wij in op een super voordelige actie van een of andere boekings cite , maar wat je voor die prijs daar krijgt slaat alles . Gelijk bij aankomst straalt dit park al klasse uit en eens aangekomen in je huis wij opteerden voor die met een sauna ( lees luxe villa) heb je ogen te kort en zeker niet te vergelijken met de huisjes van bovengenoemde andere parken . ruime leefruimte met super ingerichte open keuken, lederen zitbank , ruime eettafel met ook hier lederen stoelen , tv met ruim aanbod aan kanalen en een toilet beneden , de slaapkamers (2) , badkamer met douche en een tweede apart toilet vind je op het verdiep. alles prima in orde en zeer netjes , zoals vermeld opteerden wij voor een huisje met sauna ( de huizen blijven gelijk alleen hebben sommige een saunaatje in de tuin ) deze vonden wij veel te klein ( je past er met moeite met twee in ) en gewoon in de tuin neergepoot dus zonder enkele privacy , wij vinden de extra kost die men hier voor rekent eigenlijk niet waard . het park is heel verzorgd , en idd je moet er geen dome verwachten het zwemgedeelte bestaat uit een 25m zwembad met daar aangekoppeld een zwemgrot zal ik het maar noemen , daar bevind zich een sup. zwembad, een jacuzzi, watervallen, een kinderglijbaan, een heel leuke glijbaan met banden en bar, in een omgeving met aquaria . geen center park maar reuze leuk en eigenlijk heb je ook hier ook alles ( in de warmere maanden bevind zich op het domein nog een buitenbad met ligweide) , bar met bowling , Luna park , tea room, winkel, en drie restaurants , 1 klasse restaurant , 1 pizza Italiaans, en het nog nergens geziene BBQ aan tafel restaurant , boek je net zoals wij het uit eten arrangement ( voor een heel interessante prijs , als je ziet wat je hiervoor krijgt ) dan zijn deze afwisselend elke avond inbegrepen .suuuuper . het park bied zelf een toeristische rondrit met een treintje aan die meer dan de moeite waard is conclusie prijs kwaliteit van dit park is 5sterren + waard .Wij komen zeker nog terug al was het maar voor de vriendelijkheid v/h personeel

Kamertip: alle huisjes zijn best ok
  • Verbleef: februari 2018, reisde met een partner
Beoordeeld op 23 januari 2018

Heerlijk huis we waren daar met 9 personen. Wat ook fijn was dat er vloerverwarming in het huis aanwezig was.Jammer dat er geen oven of combi magnetron aanwezig was. Heerlijk subtropisch zwembad.De winkel op het park had goede produkten en zeker niet duur.

Verbleef: december 2017, reisde met familie