“eXtra large stedentrip”

De beste prijzen voor -
Inchecken dd/mm/jjjj Uitchecken dd/mm/jjjj
Prijzen zijn voor 1 kamer, 2 volwassenen
Prijzen weergeven
Vergelijk de beste prijzen van de beste reiswebsites
en nog 8 websites!
Poseidon Athens Hotel
Beoordeeld als nr. 1 van 4 hotels in Paleo Faliro
26 juni 2017 beoordeeld

Hotel was op zichzelf super, alleen locatie werd door de naastliggende snelweg wel wat minder. Op zich aan zee, dus doodzonde dat het doorgaande verkeer langs het hotel moet zoeven.. Afgezien daarvan van alle gemakken voorzien met super aardig en professioneel personeel.

Kamertip: Tussen het hotel en zee ligt doorgaande weg. Hotel is goed geïsoleerd, maar je kunt niet rustig op h ...
  • Verbleef: Juni, 2017, reisde met familie

31 mei 2017 beoordeeld

45 minuten van de stad met de tram (€1,40). Vanaf vliegveld met de bus voor €6 ook prima te doen. Reistijd ongeveer 50 minuten.Aan de overkant van het hotel was een klein shopje waar wij ons drinken kochten en wat lekkers om te snoepen. Ligging aan zee is perfect. Stad Athene goedkoop om te eten en heerlijk. Prachtige cultuur en wachtswisseling bekeken.

Verbleef: Mei, 2017, reisde met familie
23 mei 2017 beoordeeld

Fijn hotel met zeer goed ontbijt, goede bedden, uitstekende WiFi en goede service. Op het dak een zwembad met cocktailbar met handdoekservice en aan de overzijde van de weg een strandrestaurant en bar met terras.
Strandbedden a 10 euro per twee met grote parasol, 2 handdoeken en flesjes water voor de hotelgasten.
Tram naar het centrum van de stad stopt op het Station Edem aan de overkant en de rit duurt circa een half uur.
Ondanks dat je doorgaans slaapt met de deur van het balkon dicht ( drukke weg) is het toch plezierig om te kiezen voor kamer met zeezicht. Met de deur dicht..geen geluidsoverlast nachts.
Het geheel maakt een verzorgde indruk met vriendelijk personeel.

Kamertip: Kamer met zeezicht🤗
  • Verbleef: Mei, 2017, reisde met vrienden
27 april 2017 beoordeeld

Prima ligging, mooie kamer. Schoon en goed verzorgd hotel. Mooi zwembad, aan het strand.................... vriendelijk personeel, lekker eten ............zou hier zeker naar teruggaan. Goede prijs en prachtige rooftop bar/ restaurant

Verbleef: April, 2017, reisde met familie
8 maart 2017 beoordeeld

Het was een redelijk duur hotel, maar het is wel heel dicht bij het strand. Er is een bar op het dak, maar die is eigenlijk veel te druk. De mensen hebben ons ontzettend goed geholpen toen onze portemonnee gestolen werd met alle pasjes erin. We konden later betalen wanneer we iets geregeld hadden en ze hielpen ons met het vinden van de Nederlandse ambassade en het regelen van een reis terug naar huis. De service was goed en de mensen waren zeer vriendelijk. Bovendien was het ontbijt zeer uitgebreid. Ik zou dit aanraden.

• Verbleef: Augustus, 2016, reisde met familie
5 januari 2017 beoordeeld

Prima hotel, schoon en aardig personeel.
Zeer goede uitvalbasis voor de stad Athene.
Mooi zwembad en goed eten in beide restaurants.
Zorg ervoor dat je een kamer aan de voorkant boekt met uitzicht op zee, de kamers aan de andere kant zijn wat somber.

Kamertip: Zorg ervoor dat je een kamer aan de voorkant boekt met uitzicht op zee, de kamers aan de andere kant ...
  • Verbleef: Oktober, 2016, reisde met een partner
28 december 2016 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben rond de kerstdagen 2 nachten in dit hotel verbleven. De kwaliteit is prima, wat je van een 3* hotel zou verwachten. De kamers zijn schoon, ontbijt is redelijk uitgebreid. Locatie is perfect, in leuke wijk palaio faliro, vlakbij de jachthaven van alimos. Met de bus x96 ben je zo van en naar het vliegveld, ook 's nachts (ca30-45 min; €5 pp) en met de taxi of tram reis je eenvoudig naar het Syntagma plein. Het uitzicht in de skybar over de Saronische Golf is tenslotte erg indrukwekkend! Wij komen graag een keer zwemmen op het dak in de zomer!

Verbleef: December, 2016, reisde met een partner
Hotels die je misschien ook aanspreken ...
Neem ook deze accommodaties in of in de buurt van Paleo Faliro in overweging
op 1,1 km afstand
Marble House
nr. 22 van 282 in Athene
723 beoordelingen
Prijzen weergeven

In Poseidon Athens Hotel geweest? Deel je ervaringen!

Aanvullende informatie over Poseidon Athens Hotel

Adres: 72 Poseidonos Avenue, Paleo Faliro 175 62, Griekenland
Telefoonnummer:
Locatie: Griekenland > Attica > Paleo Faliro
Voorzieningen:
Bar/lounge Strand Zakencentrum met internettoegang Gratis ontbijt Gratis snelle internetverbinding (wifi) Gratis parkeren Restaurant Roomservice Suites Zwembad
Stijl hotel:
Beoordeeld als nr. 1 van 4 hotels in Paleo Faliro
Prijsklasse: € 94 - € 335 (Op basis van de gemiddelde tarieven voor een standaardkamer)
Hotelcategorie:3 ster(ren) — Poseidon Athens Hotel 3*
Aantal kamers: 89
Reserveringsmogelijkheden:
TripAdvisor is een trotse partner van Expedia, Booking.com, Hotels.com, TripOnline SA, HotelQuickly en 5viajes2012 S.L., dus je kunt je reserveringen bij Poseidon Athens Hotel met vertrouwen boeken. We helpen maandelijks miljoenen reizigers het perfecte hotel te vinden voor vakantie- en zakenreizen, altijd met de beste kortingen en speciale aanbiedingen.
Ook bekend als:
Poseidon Hotel Paleo Faliro
Poseidon Hotel Athens

Is dit uw TripAdvisor-vermelding?