Beoordeeld op 22 juli 2018

Geweldig hotel in Paleo Faliro, de seaside van Athene en de prachtige jachthaven, vlakbij Piraeus.
Het hotel heeft een dakzwembad en een leuk restaurant met een super vriendelijke ober.
Het ligt aan een drukke baan, doch in de kamers hoor je daar niets van.
Je kan de tram 4 nemen vlak voor het hotel en daar kom je mee op 20 minuten rechtstreeks toe op Acropolis in het centrum. Van en voor de luchthaven neem je de bus X096, ook voor de deur.
De ontbijtruimte op de zesde verdieping is echt te gek, je kijkt er recht op de zee en je krijgt er een geweldig vakantiegevoel.
Paleo Falero is een gezellig voorstadje met vlakbij een klein centrum met zeer leuke winkels en restaurants.
Je bent er vooral onder de gewone Grieken, wat ook een verrijking is.

Kamertip: Kamer met zeezicht vragen
Datum van verblijf: juni 2018
Coral-Hotel-Athens, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες van Coral Hotel Athens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 6 augustus 2018

Dear Luciussilvae,

Thank you very much that you have taken the time after your stay at Coral Hotel Athens to write your detailed review. We were happy to hear that you enjoyed our premium location and facilities and our breakfast buffet as well.
We are looking forward to welcoming you again.

Beoordeeld op 18 juni 2018 via mobiele applicatie

Het hotel ligt aan de kust, buiten Athene, afstand tram/bus naar Pireus en Athene ca 20 min, hotel kamer mooi, niet groot, maar alles aanwezig, badkamer met een heerlijke douche!! En lekker bed, personeel zou een stuk vriendelijke kunnen zijn, zoals op zijn minst begroeten als je komt of weggaat, een vriendelijk gezicht achter de receptie zou al wonderen doen.

Datum van verblijf: juni 2018
Beoordeeld op 12 maart 2018

Goed hotel, echt een aanrader. Vriendelijke mensen, zeker als je de moeite neemt de mensen te leren kennen.
Super ontbijt en 2 minuten lopen van het strand!
Alles goed bereikbaar met openbaar vervoer en kost echt bijna niets. Taxi's op iedere hoek en ook zeker niet te duur.

Kamertip: Er zijn kamers met zeezicht, fantastisch uitzicht, onze kamer aan de zijkant was ook prima.
Datum van verblijf: maart 2018
Beoordeeld op 24 februari 2018

Het hotel zag er vrij proper uit, kamers zijn modern ingericht. Haar van vorige verblijvers was terug te vinden in de douche... Matrassen zijn aan vervanging toe. Glutenvrij ontbijt werd er ons beloofd, maar was enkel omelet... Ligt op 40 minuten (tram) van het centrum van Athene. Hotel ligt aan een zeer drukke baan, maar die was nauwelijks hoorbaar op de kamer.

Datum van verblijf: februari 2018
Beoordeeld op 28 oktober 2017 via mobiele applicatie

Mooi en schoon hotel aan de kust. Aan te bevelen na dag in vies ( uitlaatgassen) Athene.
Prachtig uitzicht op Piraeus. Ontbijt erg goed verzorgd.
Elke dag nieuwe badartikelen en koffie en thee bijgevuld.
Kamer van redelijke grootte, badkamer klein maar erg goede douche.
Vriendelijk personeel, bij receptie behulpzaam met vinden beste vervoersmiddelen.
Er is ook een restaurant beneden maar daar zijn we maar een keer geweest. We vonden de bediening traag en flessen wijn van de kaart waren niet voorradig. Pizza was niet te eten al was de cesar salade erg goed. We bestelden vooraf soep, dat kwam NA de pizza en de salade...... Vreemd.

Datum van verblijf: oktober 2017
Coral-Hotel-Athens, Υπεύθυνος Σχέσεων με Πελάτες van Coral Hotel Athens, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 17 november 2017

Many thanks for taking the time to write and submit your experience regarding your stay at the Coral Athens Hotel. We are truly happy that you were in particular satisfied with our rooms and staff services. Your remarks regarding the restaurant will be considered. Looking forward to see you back again soon.