Bianca B
Zevenbergen, Nederland

Fantastische plek

Beoordeling van FarmCamps Breehees
5,0 van 5 bollen18 aug 2018 beoordeeldvia mobiele applicatie
Een heerlijke plek om te komen en te genieten van de gastvrijheid. Schone en ruime tenten, mooie speeltuin, gezellige brasserie en terras. Voor de kinderen verschillende mogelijkheden qua paardrijden en allerlei andere activiteiten. De kroelweide breid zich uit met alpaca's , ezeltjes, varkentjes...te schattig gewoon...
Kortom een heerlijke plek om te ontspannen en te genieten van de buitenlucht...
Datum van verblijf: mei 2018
Reistype: Bezocht met familie
Is er een probleem met deze beoordeling?
2.1 km van FarmCamps Breehees
      Bar/lounge
      • Mercure
      Meer hotels in Goirle bekijken
      Beoordeeld op 13 mei 2018 via mobiele applicatie

Wij wonen vlak in de buurt maar waren hier nog nooit geweest. En we waren verrast door het hoge relax gehalte wat er heerst. Het terras is ruim en er is een grote speeltuin in zand met allerlei leuke toestellen. Diverse speciaalbieren op de tap en lekkere hapjes. Vlotte en vriendelijke bediening. De kids kunnen pony rijden en met konijnen knuffelen. De kippen lopen gewoon op het terras wat de kids ook heel leuk vinden. We gaan hier zeker vaker heen!

Datum van verblijf: mei 2018
      Beoordeeld op 18 juli 2017 via mobiele applicatie

Hele leuke 9 de verjaardag gevierd van onze dochter in een mooie lodge tent.
      We hadden er 2 gehuurd naast elkaar maar uiteindelijk met z'n allen in 1 tent geslapen.
      Hele luxe mooie tenten van alle gemakken voorzien .
      Er wordt weinig vanuit de camping zelf georganiseerd maar omdat het zo'n leuke omgeving is en we hadden het weer mee dan is het al gauw goed voor de kids.
      Onze dochter en haar vriendinnen hebben een geweldig slaapfeest gehad.
      De volgende dag ook nog de verjaardag van mijn man gevierd op het terras van de camping , dit was zeer goed verzorgd en we hadden een hele leuke lieve dame die alles voor ons verzorgde op 9 april dank je wel nog daarvoor !
      Het waren 2 geslaagde feestjes !

Datum van verblijf: april 2017
      Beoordeeld op 1 juli 2017

Voor ons is Breehees om de hoek en een plek om even te genieten van de speeltuin en terras. De camping is meestal goed geboekt en op het terras is het goed vol. Eten en drinken zijn prima en de kinderen vermaken zich er wel.

Datum van verblijf: mei 2017
      Beoordeeld op 4 september 2016

aan de bosrand gelegen een mooi familiecamping en een uitspanning voor een kop koffie en een hapje en een drankje. Brabantse gemoedelijkheid pur sang! Mijnheer de boer heeft altijd tijd voor een praatje. De laatste jaren flink uitgebreid en vernieuwd, met ook nu een kaart die verder gaat dan een broodje kroket. Attente bediening.
      Een perfecte stop op een wandeling of fietstocht!

Datum van verblijf: augustus 2016