Gratis annuleren tot 30-10-21
Booking.comUS$ 194
PricelineUS$ 194
CheapTicketsUS$ 192
Beoordeeld op 21 maart 2021

Fijn hotels met heerlijke kamers. Vriendelijke ontvangst. De kamers zien er fantastisch uit, schoon en comfortabel. Wij verbleven in suite 6, met privé terras waar we 's morgens heerlijk hebben ontbeten. Via het hotel een diner geregeld, waarvoor Marleen moeite heeft genomen obze wensen mogelijk te maken, bij de Eetkamer dat we op de kamer hebben opgegeten, gezien de corona maatregelen. Al met al een heerlijk verblijf en super service, zeker een aanrader, ook in coronatijd.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 1 maart 2021

Wat een fijn hotel! In deze tijd is een nachtje weg een enorme verwennerij en dat krijg je ook bij Stella Suites. Op de dag van aankomst waren we iets te vroeg omdat we eerst nog in de omgeving wilde wandelen. Bij inchecken bleek de kamer al klaar te zijn en mochten we de spullen al op de kamer zetten. Ook een heel warm ontvangst door Marleen. Je merkt meteen de Brabantse gezelligheid als je aankomt.

Op de kamer lag ook een leuk persoonlijk welkomstbriefje op bed. Erg leuk en attent. De kamer was erg comfortabel (vooral het bed) en schoon. Van alle gemakken voorzien en heel leuk ingericht.

's Avonds had ik een diner box erbij besteld en deze konden we op de kamer nuttigen. Hiervoor was er een tafeltje op de kamer neergezet en ingedekt. Het ontbijt was ook heel goed verzorgd.

Al met al een hele fijne ervaring en zeker de moeite waard om te bezoeken. En voor ons nog een keer om terug te gaan.

Datum van verblijf: februari 2021
Beoordeeld op 13 oktober 2020 via mobiele applicatie

Wat een beleving in Stella Suites.
Interior lovers opgelet: het is een droomlocatie met alle puntjes op de i.

Schitterend ingericht in boutique stijl, op-en-top verzorgd met Marie Stella Maris producten, knisperend-fris linnen en een trustbar met veel keuze in dranken en bites. Ook qua gastvrijheid verdiend deze locatie met gastvrouw Marleen een mega compliment. Zo gastvrij, persoonlijk en lief zie je dit zelden. Ontbijt was super verzorgd en kregen we veel persoonlijke aandacht.

Qua ligging: dichtbij Tilburg, Breda en Den Bosch met veel toffe restaurants en winkels, en naast het bos.

Lief team Stella, ontzettend veel succes en bedankt voor twee mega fijne nachten. Aanrader!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 11 oktober 2020

Wij waren in het hotel terecht gekomen via sprs.me en wat zijn wij onwijs blij daarmee! Het ontvangst is niet als in een normaal hotel maar is het meest gastvriendelijke ontvangst ooit. De hostess van het hotel heet je welkom met een mega glimlach en je weet vanaf het moment dat je de drempel overstapt dat je een goede nachtrust tegemoet gaat.

De hostess van het hotel weet alles over de omgeving de natuur en Tilburg zelf en heeft voor ons twee heerlijke dagen uitgestippeld. Het ontbijt was perfect en wij gaan hier zeker nog eens naar terug.

Wij hadden ons geen betere locatie voor een mini huwelijksreis binnen wensen.

Bedankt team Stella!

Datum van verblijf: oktober 2020
Beoordeeld op 5 september 2020 via mobiele applicatie

1 nachtje verbleven in de bruidssuite. Wat een fijn hotel is dit!

Super service, Marleen en Stijn waren echt enorm behulpzaam. Fietsen werden op het laatste moment nog even geregeld, hebben we nog hulp nodig bij het reserveren van een leuk restaurant? Etc etc

Kamer was prachtig met een heerlijk bed, groot bad in de kamer, mooi terras en een prachtige badkamer.

Heerlijk divers ontbijt (geen buffet).

Trusted bar.

Tilburg op fiets afstand. Daar veel leuke restaurantjes!

Top! Enorm genoten!

Datum van verblijf: september 2020