Gratis annuleren tot 30-10-21
PricelineUS$ 194
TravelocityUS$ 192
Orbitz.comUS$ 192
Beoordeeld op 31 augustus 2020 via mobiele applicatie

De vakantieperiode is voorbij en wij hebben nog even een en weekje verlof. Door de omstandigheden is het ipv een Zuidelijk zonnetje een tour door Nederland geworden en die tour startte in Goirle bij Stella Suites.

De ontvangst was heel persoonlijk. Type Brabants gezellig en gastvrij. Aan een gezellige tafel werden we ontvangen door de gastvrouw. Een leuk persoonlijk gesprek en advies was te doen in de buurt. Ook werd de locale horeca voor ons gebeld om een plekje te reserveren.

De kamer was fantastisch. Prachtig gestyled met groen en goud, een heerlijk bad in de slaapkamer en een mooie inloopdouch. Het bed ook in dezelfde style en met een heerlijk matras en dito kussens. De hebben hier heerlijk kunnen loskomen van ons drukke leventje.

‘s Morgens toen we wakker werden kwam de geur van verse broodjes ons al tegemoet. Het ontbijt bleek ook heerlijk te zijn. Croissantjes, harde broodjes, kaas, worst, jam, yoghurt, koffie, thee, jus d’orange en een eitje. Overal is aan gedacht. Het klopt gewoon allemaal.

We hebben genoten van ons verblijf in Stella Suites en wat ons betreft een echte aanrader.

Datum van verblijf: juli 2020
Beoordeeld op 14 augustus 2020

Wat een bijzonder charmante en gastvrije plek. Het hele team van Stella heeft tot doel het jou naar het zin te maken. Leuke, persoonlijke gesprekken, het reserveren van een tafeltje in een geweldig restaurant om de hoek, tips wat te doen en dat alles met prachtige en comfortabele kamers. En de dag kan niet beter starten dan met het ontbijt en de koffie die in een fijne binnentuin geserveerd worden. Zeker een reden om nogmaals naar Goirle af te reizen!

Beoordeeld op 6 augustus 2020

Leuke persoonlijke ontvangst met een gezellig praatje, voelde direct goed. Prachtige mooi ingerichte kamer met een uitstekend bed. Heerlijk geslapen, gelukkig kwamen er niet veel gasten na ons zodat de voordeur welke pal naast ons appartement gelegen was maar een keer open hoefde, daar wordt je sowieso wakker van. Een geweldig ontbijtje waarbij er een persoonlijk praatje met je wordt gemaakt door de hotelier. Een mooi plekje voor een bezoek aan Brabant,
Bedankt Stella Suites voor jullie heerlijke gastvrijheid en service.

Beoordeeld op 5 augustus 2020 via mobiele applicatie

Samen met vriend en zonder onze dreumes een nachtje weg. We hadden het niet beter kunnen treffen. Wat een prachtig hotel, met liefde en zeer smaakvol ingericht en aan alles is gedacht. De bedden slapen voortreffelijk het ontbijt was lekker en zeer vriendelijk geserveerd. Ook restaurant de Eetkamer om de hoek, welke ze ons hebben aangeraden paste in ons perfecte plaatje van samen een nachtje weg. Snel weer!

Beoordeeld op 5 augustus 2020

Charmante kleinschalige accommodatie met bijzondere kamers van alle gemakken voorzien! Heerlijk bed en goede kussens. Luxe handdoeken. Personeel dat staat te springen om je in de watten te leggen. Goed verzorgd ontbijt, uitgeserveerd aan tafel. Fijn terras (tip: loungebank op het terras maakt het terras nog fijner). Geen minibar maar een 'trustbar' voor zelfbediening (tip: kleine flesjes wijn aanbieden). Want het minst beviel was het toiletpapier : zwart papier oogt sjiek maar is in gebruik niet praktisch en volgens mij ook niet zo goed voor het milieu.