“Valt langzamerhand toch tegen”
Beoordeling van La Place De Lucht A2

La Place De Lucht A2
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Bruchem
31 mei 2018 beoordeeld

Veel versproducten. Dat is een pré. Maar veel van die prductne komen uit het plastic. Dat sport niet met het predikaat Duurzaam dat de restaurantketen zichzelf geeft. En het eten viel wat tegen: te snel klaargemaakt, net niet voldoende gaar.

16 mei 2018 beoordeeld

Op de terug weg van onze vacantie in Spanje hier gestopt om even te eten na een lange reis .dacht hoef ik straks geen eten te koken en afsluiten van een lange dag van vliegen vanuit reus /tarragona,
Ik had geen trek maar toch een broodje genomen en een smootie,,,nou dat broodje was zooooo taai ,,,volgens mij had het er al uren liggen wachten of er iemand kwam,,,nu ik dan ,,,maar echt niet te eten ,,,,de smootie was lekker,,,
Mijn man bestelde een entrecote met garnituur,,,,nou toen begon het ,,,komen ze het serveren ,,helemaal rauw ,,,terug gebracht en beter laten bakken ,,,nou toen was het niet meer kapot te bijten ,,,net een schoenzool ,,en de bij geserveerde boeren patat helemaal koud,,,daarbij een bruine smurrie die door moest gaan voor champignonsaus die ook totaal koud was geworden en niet te eten,,,daarvoor een rekening van 38 euro betaald,,,echt schandalig ,,bij het verlaten nog flesje water gekocht voor onderweg en probeerde de bonnetjes van de toilet gebruik in te leveren maar daar mocht er maar een ingeleverd ,,,dus nogmaals 2.95 voor flesje water,,,
Ik (wij) komen hier dus nooit meer terug ,,,
Jammer van de tijd en het geld...

3 mei 2018 beoordeeld

Na een lange rit hadden we zin in een gezond hapje eten. Dus in plaats van naar de Burger King te gaan, die naast de La Place gevestigd is, zijn we bij La Place gaan zitten.
Omdat de prijzen voor de soep al exorbitant hoog waren, hebben we alleen dat, een broodje en een caramel taartje gepakt.
De tomatensoep was koud en zuur. Het broodje was droog en hard. Het toetje is wel een aanrader, daar zit je na twee happen vol van.
Als klap op de vuurpijl was het personeel erg onbeschoft. Staan met elkaar te kletsen aan de kassa terwijl wij staan te wachten. Mocht je een vraag willen stellen, doe maar niet. Je krijgt een snauw terug...

15 april 2018 beoordeeld

Compleet eten onderweg, met voor elk wat wils dankzij de ruime keuze. Prima zitplaatsen, o.a. in een soort serre-achtig randgedeelte van het restaurant.

2 april 2018 beoordeeld

Tomatensoep was goed van smaak. Helaas, en dat is niet de 1e keer, is ze niet warm genoeg. Is de temperatuur in de pot te laag? Bovendien sta je lang in de rij bij de kassa waardoor de soep nog meer afkoelt. Maaj een snellere kassa of doe er 1 extra open!

In La Place De Lucht A2 geweest? Deel je ervaringen!