“Top adresje”

Kode Mavu
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Gits
Keukens: Belgisch
4 weken geleden beoordeeld

Heb een steak americain gegeten. Super lekker en vers met de hand gehakt vlees van top kwaliteit. De garnaal kroketjes, gegeten door vriendin en ander koppel, waren ook zeer goed van smaak. De bediening is van uitstekende kwaliteit. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: september 2019

4 weken geleden beoordeeld

Wij waren hier om te dineren (wel even rekening houden met de openingstijden van het restaurant) en we moeten zeggen dat we supertevreden waren. Vanaf het moment van binnenkomen tot afrekenen was alles dik in orde. Het eten was van uitstekende kwaliteit, zowel de ribeye als het lamskroontje waren superieur, ze smolten werkelijk op de tong, zo mals. Ook qua bediening hadden we niets te klagen, altijd even vriendelijk en vlot. Het is zeker voor herhaling vatbaar. Een klein minpuntje is de akoestiek in de zaal achteraan als er veel volk is, maar de rest compenseert alles.Top.

Datum van bezoek: september 2019
15 februari 2019 beoordeeld

Leuk en gezellig restaurant. Vlotte en vriendelijke bediening. Ruime keuze op de kaart en heerlijke gerechten. Lekker bereid, voldoende porties en mooi gepresenteerd.
Zeer goed draaiende zaak! Lekkere huiswijn en ruime keuze Belgische bieren.

Datum van bezoek: februari 2019
16 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Hier afgelopen woensdag geluncht met mijn man en zeker voor herhaling vatbaar. Blokje kaas en nootjes bij de aperitief, lekkere champignonsoep en Orloff gebraad, overheerlijke huisgemaakte mayonaise. Zeer hartelijke bediening. Wij komen graag nog terug!

Datum van bezoek: september 2018
19 juni 2018 beoordeeld

Heel goede ontvangst mooi interieur prijs kwaliteit heel goed en terras om buiten te genieten. Er is ook een speelpleintje

Datum van bezoek: juni 2018

Reizigers die Kode Mavu bekeken, bekeken ook

Torhout, West-Vlaanderen
Roeselare, West-Vlaanderen

Roeselare, West-Vlaanderen
Lichtervelde, West-Vlaanderen

In Kode Mavu geweest? Deel je ervaringen!