“Toevalstreffer ”
Beoordeling van Martine's Lusthof

Martine's Lusthof
Geclassificeerd als nr. 2 van 6 Restaurants in Kruibeke
1 juni 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Gestrand in de file besloten we eerst te gaan eten. Het restaurant was net iets te chique voor mijn verwassen jeans en T-shirt, maar toch
Het restaurant was verrassend goed gevuld voor een zeer regenachtige vrijdagavond.
We besloten het simpel te houden, stoofvlees met puree en witlof en mijn partner een wokschotel met witlof

Echt alles was buitengewoon lekker. Heerlijke rosé ook
Er was geen droge witte wijn per glas, dat vonden we wel vreemd
Na de ook weer voortreffelijke koffie rekenden we 50€ af

2 april 2018 beoordeeld

Vriendelijke bediening, mooi kader en lekker eten voor een zeer correcte prijs. Het is een absolute aanrader.

19 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Vrijdag met de familie Valentijnsmenu gegeten. Was echt superlekker. Zeer vriendelijke bediening, zeer lekker eten, ruime porties, borden mooi afgewerkt. Prijs/kwaliteit dik in orde. Kortom, zeker een aanrader ! Wij komen nog terug

12 november 2017 beoordeeld

- liefst reserveren om zeker te zijn van een plaats
- sfeervolle zaak
- voldoende bedienend personeel
- wachttijden ok
- aperitieven stevig van prijs
- steak perfect gebakken, mals en smaakvol, goede prijs-kwaliteit; goede steakmessen!
- dame blanche opgediend in een niet zo smakelijk ogend kommetje (iets anders dan de coupe is niet altijd geslaagd)
- rekening in orde
- hygiëne van de zaak in orde
- weinig toiletten voor de vernieuwde grotere zaak

24 mei 2017 beoordeeld

Mooi kader met lekker eerlijke brasserie keuken.
Mooie basis kaart en suggesties die elke maand weer veranderen zodat er voor elks wat wils is.

Reizigers die Martine's Lusthof bekeken, bekeken ook

Kruibeke, Oost-Vlaanderen

Kruibeke, Oost-Vlaanderen
Bazel, Oost-Vlaanderen

In Martine's Lusthof geweest? Deel je ervaringen!