“Niet meer wat het was.”
Beoordeling van Kasteel Steytelinck

Kasteel Steytelinck
Geclassificeerd als nr. 21 van 29 Restaurants in Wilrijk
Keukens: Belgisch
31 mei 2018 beoordeeld

Volgens mij zijn de prijzen serieus naar boven en zowel de bediening en en het eten is niet meer wat het was.

12 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Met kinderen ideaal, want het terras ligt aan een prachtige speeltuin in een even prachtig park. We wilden wat drinken en eten. Maar na een kwartier wachten hadde n we nog geen kaart. Uiteindelijk zelf maar gepakt. Toen ze de drankjes kwamen brengen hebben we aangegeven dat we ook graag iets willen eten, wat mij een grote incentive lijkt om snel terug te komeen voor de ober. Want de prijzen zijn er niet mals om. Maar niets is minder waar. Geen bediening meer gezien en uiteindeljjk maar de drankjes afgerekend en weggegaan, met heel veel honger. Zitten nu bij een kebab zaak te genieten van een heerlijk broodje, wat maar een derde kost van bv de clubsandwich. Ok, het uitzicht is niet hetzelfde, maar wr konden echt niet langer wachten. Jammer.

27 maart 2018 beoordeeld

Jonge mensen dienen open hebben blijkbaar niet veel ervaring. Ze hebben niet de routine om nieuwkomers te spotten en kennen duideijk de producten (nog)niet.

2 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

In een fantastisch kader een verzorgd eten, lekker vers en genoeg. Beetje prijs boven het gemiddelde. Maar wel waard.
Bediening is vriendelijk en beleefd.

24 september 2017 beoordeeld

Heel lekker gegeten in de zon op het prachtige terras met een mooi zicht op het park. Kwaliteit van het eten en de bediening waren perfect. Kinderen kunnen gerust onder het toezienend oog spelen op het parkplein.

Reizigers die Kasteel Steytelinck bekeken, bekeken ook

Wilrijk, Antwerpen

In Kasteel Steytelinck geweest? Deel je ervaringen!