“En weer lekker”
Beoordeling van Restaurant Vlaar

Restaurant Vlaar
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Restaurants in s-Graveland
7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

We hadden deze keer een 5 gangen verrassing-lunch. Heerlijk gerechten, vriendelijk en professioneel personeel. Het restaurant is sfeervol. Ook een terras.

Datum van bezoek: mei 2019

7 mei 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

werkelijk zó in de watten gelegd! zo heerlijk gegeten met bijpassende wijnen. verrukkelijk gewoon! en super gezellig!

Datum van bezoek: mei 2019
3 april 2019 beoordeeld

Vlot Vlaar

Leuk en lekker eten, de wijnarrangementen die aangeboden worden bij de menu’s doen ietwat afbreuk aan de kwaliteit van het eten.
Als het buiten donker is, is de menukaart moeilijk leesbaar door de schemerverlichting.
Tevens is de bediening moeilijk te verstaan door de galmende ruimte waar het geroezemoes van andere gasten door het restaurant zweven
Verder een prima zaak om je honger weg te nemen

Datum van bezoek: april 2019
15 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Om de verjaardag van een van ons te vieren, hadden wij bij Vlaar gereserveerd.
Wij kozen voor het verrassingsmenu (aanbieding!) en lieten ons letterlijk verrassen door alle aparte en heerlijke gerechten die wij voorgeschoteld kregen. Niet alleen aan de smaak was aandacht besteed, maar ook over de opmaak van de gerechten was nagedacht.
N.b. Er werd serieus rekening gehouden met allergieën!
Eerlijk is eerlijk: niet iedereen vond alles even lekker, maar de beleving was het zeker waard!
De bediening was vriendelijk, maar zeer divers. Waar de een de dames in het gezelschap als eerste van een drankje voorzag, schonk de ander willekeurig iedereen dan weer van rechts, dan weer van links in.
Helaas moesten wij de rekening corrigeren. Er was alleen al voor het eten ruim €20,- te veel aangeslagen en er stonden 6 koffie te veel op de bon!

Datum van bezoek: maart 2019
23 januari 2019 beoordeeld

Bij Vlaar weten ze wat koken is. Originele gerechten, creatieve combinaties van goede, intense smaken. En het wordt als een klein kunstwerkje opgediend. Vriendelijk, enthousiast, jong personeel heeft veel aandacht voor je en zorgt dat je een onvergetelijke avond hebt. Een plaats om vaker terug te komen.

Datum van bezoek: januari 2019

Reizigers die Restaurant Vlaar bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland
Kortenhoef, Noord-Holland

s-Graveland, Noord-Holland
Breukelen, Utrecht Province

In Restaurant Vlaar geweest? Deel je ervaringen!