“Vlot Vlaar”

Restaurant Vlaar
Geclassificeerd als nr. 2 van 7 Restaurants in s-Graveland
3 april 2019 beoordeeld

Vlot Vlaar

Leuk en lekker eten, de wijnarrangementen die aangeboden worden bij de menu’s doen ietwat afbreuk aan de kwaliteit van het eten.
Als het buiten donker is, is de menukaart moeilijk leesbaar door de schemerverlichting.
Tevens is de bediening moeilijk te verstaan door de galmende ruimte waar het geroezemoes van andere gasten door het restaurant zweven
Verder een prima zaak om je honger weg te nemen

Datum van bezoek: april 2019

15 maart 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Om de verjaardag van een van ons te vieren, hadden wij bij Vlaar gereserveerd.
Wij kozen voor het verrassingsmenu (aanbieding!) en lieten ons letterlijk verrassen door alle aparte en heerlijke gerechten die wij voorgeschoteld kregen. Niet alleen aan de smaak was aandacht besteed, maar ook over de opmaak van de gerechten was nagedacht.
N.b. Er werd serieus rekening gehouden met allergieën!
Eerlijk is eerlijk: niet iedereen vond alles even lekker, maar de beleving was het zeker waard!
De bediening was vriendelijk, maar zeer divers. Waar de een de dames in het gezelschap als eerste van een drankje voorzag, schonk de ander willekeurig iedereen dan weer van rechts, dan weer van links in.
Helaas moesten wij de rekening corrigeren. Er was alleen al voor het eten ruim €20,- te veel aangeslagen en er stonden 6 koffie te veel op de bon!

Datum van bezoek: maart 2019
23 januari 2019 beoordeeld

Bij Vlaar weten ze wat koken is. Originele gerechten, creatieve combinaties van goede, intense smaken. En het wordt als een klein kunstwerkje opgediend. Vriendelijk, enthousiast, jong personeel heeft veel aandacht voor je en zorgt dat je een onvergetelijke avond hebt. Een plaats om vaker terug te komen.

Datum van bezoek: januari 2019
15 januari 2019 beoordeeld

Stijlvol uit eten, ontspannen en vriendelijke sfeer. Franse keuken met een heerlijk modern accent. Alles wordt huisgemaakt op basis van de seizoenen. Vlaar behoort inmiddels tot de top van Nederland en is bekroond met 12 GaultMillau punten. En terecht! want ze werken met verse en kwalitatief hoogstaande producten als kruiden, eetbare bloemen en groenten uit hun moestuin. De wijnkaart biedt een uitgebreid en kwalitatief assortiment wijnen.

Datum van bezoek: november 2018
22 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk 6 gangen diner gereserveerd.
Prettige sfeer, heerlijk eten met oog voor detail en bijzondere producten.
Onze 3e keer bij Vlaar, 3x prima!

Datum van bezoek: oktober 2018

Reizigers die Restaurant Vlaar bekeken, bekeken ook

Hilversum, Noord-Holland
Kortenhoef, Noord-Holland

s-Graveland, Noord-Holland
Breukelen, Utrecht Province

In Restaurant Vlaar geweest? Deel je ervaringen!