“Prima eten, vooral uitzicht is mooi”
Beoordeling van Bahia Restaurant

Bahia Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Lagun
Keukens: Internationaal
30 augustus 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

We kwamen naar Playa Lagun om te snorkelen - er scheen veel moois in de zee te zitten. Voor het snorkelen hebben we een hapje gegeten bij Bahia waar we omringd werden door een hoop leguanen. Het eten was er prima, ik had een salade met garnalen en mijn gezelschap een tosti. Vooral het uitzicht en de locatie zijn de moeite waard om hier een hapje te komen eten. We keken neer op een felblauwe zee, waar we een schildpad zagen zwemmen. Tijdens het snorkelen mochten we hem van dichtbij bewonderen. Een hele ervaring rijker. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit restaurant overigens wat moeilijker te bereiken, aangezien je best wat treden omhoog moet.

Datum van bezoek: augustus 2020
Peter_Thea_Koster, Eigenaar van Bahia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 12 september 2020

Dank je wel Lola voor je aardige review. Ja iedere dag zijn de schildpadden er en onze "huis leguanen" zijn ook van de partij. Je kunt ons restaurant zonder obstakels ook via de andere kant bereiken. Graag tot een volgende keer.

9 maart 2020 beoordeeld

Per toeval ontdekten we dit pareltje & we hebben hier lekker geluncht met uitzicht op een prachtige baai. Terwijl we bovenop de rots aan het lunchen waren zagen we beneden in het helderblauwe water schildpadden voorbij zwemmen, geweldig. :-)

Datum van bezoek: juni 2019
4 maart 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Mooie locatie
Echter bediening is traag en niet vriendelijk.
Food is redelijk, geen topper, maar aardige prijs/kwaliteit verhouding
Volgende keer proberen we alternatief in de buurt

Datum van bezoek: maart 2020
16 februari 2020 beoordeeld

We komen al 15 jaar op Curacao en zijn hier eigenlijk nog nooit geweest.
Er hangt een relaxte sfeer. Het personeel was erg vriendelijk.
We hebben een fles pinot gedronken en een lekkere burger gegeten.
Het uitzicht is prachtig. We komen hier zeker terug.
Ook de koffie is er erg lekker.

Datum van bezoek: februari 2020
3 november 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Een locatie beter dan dit kun je niet wensen, wat een prachtig uitzicht en zo gaaf dat de leguanen bij je onder de tafel zitten. Het eten was lekker, alleen de hamburger wat droog, anders had ik 5 sterren gegeven. Dit plekje is zeker een must om naar toe te gaan.

Datum van bezoek: november 2019

Reizigers die Bahia Restaurant bekeken, bekeken ook

In Bahia Restaurant geweest? Deel je ervaringen!