“Mooi plek voor lunch”

Bahia Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Lagun
Keukens: Internationaal
18 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Prachtige plek met geweldig uitzicht op lagune. Leuk gezelschap van leguanen. Prima bediening. Wel jammer dat er zo weinig vis gerechten op de kaart staan. Dat verwacht je natuurlijk wel aan zee.

Datum van bezoek: oktober 2018
Bahiaboris, Owner van Bahia Restaurant, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 20 oktober 2018

Dank je we voor de feedback. We hebben verschillende visgerechten en natuurlijk de "catch of the day" van de vissers van Lagun. Soms is er geen vis en dan hebben we helaas ook geen catch ofv the day. We zien jullie graag terug en als we verse tonijn hebben dat is dat echt een aanrader. Wordt op de borden bij het restaurant vermeld,

16 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren heerlijk aan het snorkelen. Gingen naar boven om te eten bij Bahia Restaurant. Geweldig uitzicht!!
We wilden graag wat eten bestellen. Dit was niet mogelijk, wel konden we wat snacks bestellen. Dit maar gedaan, gezien de beretrek van het snorkelen. Zagen we later dat er wel anderen met borden vol lekker eten zaten. Jammer dat er met twee maten gemeten wordt

Datum van bezoek: oktober 2018

Dank je wel voor de feedback. We denken dat er een misverstand is want we zijn de gehele dag geopend voor lunch en diner. Onze excuses hiervoor en we hebben het besproken met ons team. Graag zien we jullie terug voor lunch of diner en het 1e drankje is dan voor rekening van Bahia. Vraag even naar Sadira of Mike.

10 oktober 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Kunt op deze plek leuk lunchen en ook nog leuke bezienswaardigheden. Hier 3 keer geluncht en alle keren van zeer goede kwaliteit.

Datum van bezoek: oktober 2018

Dank je wel Patrick, goed om te horen. Graag tot ziens.

13 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Tosti speciaal en tosti met zalm en geitenkaas gegeten. Heerlijk met een biertje erbij. Uitzicht is fenomenaal en je zit lekker op de wind zodat je niet over verhit raakt. Aanrader!

Datum van bezoek: september 2018

Dank je wel voor je aardige review! Blij te horen dat je lekker hebt gegeten. Sinds kort hebben we nu ook tapbier en het broodje ossehaaspuntjes is ook een aanrader. Graag tot een volgende keer.

7 september 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Afgelopen week met carribean powerboat hier aanbeland voor de lunch. Toen de saté gegeten die helemaal top was, vandaag de kip teriyaki (die was van de week op). Ook die was heerlijk. Vers broodjes en heerlijk malse kip. En goed op smaak. De eigenaar en zijn vrouw zaten ook bij ons op die boot en zijn heerlijk gezellige mensen! Je kunt er appartement huren, duiklessen krijgen en op gratis toegankelijke strand heerlijk liggen en een duik nemen.

Datum van bezoek: september 2018

Beste Eric, bedankt voor je aardige review, ons team vindt dat altijd leuk om te horen. Het was voor ons ook een heerlijke dag met de Powerboat. Ook wij hebben heerlijk gegeten en een gezellige dag gehad, want ook wij gaan wel eens een dagje uit. Kunnen we meteen ons restaurant testen............. Bedankt en graag tot een andere keer.

Reizigers die Bahia Restaurant bekeken, bekeken ook

Sabana Westpunt, Curaçao

In Bahia Restaurant geweest? Deel je ervaringen!