“frappachino is heerlijk, zeker proberen!”
Beoordeling van Bahia Restaurant

Bahia Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Lagun
Keukens: Internationaal
11 juli 2018 beoordeeld

Goede gerechten voor de grote en kleine trek. De frappachino is echt lekker. En het uitzicht is mangefiek!

9 juli 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Onverwachts hier terecht gekomen. Na het snorkelen met de schildpadden lagen we op het strand bemensen toen we toch nog honger hadden. Uiteindelijk de trap naar boven genomen en genoten van het uitzicht. De bediening was prima (niet te traag of ongeïnteresseerd) de menu is niet heel groot maar genoeg keuze. We hadden alle zin in een vette hap dus het werd een burger met patat. De burger was ruim belegd en met genoeg smaak. Ook de patat was prima. Wel waaide soms wat lichte spullen zoals rietjes en andere afval (lege blikjes) door het rond. Ook lopen er een paar leguanen rond wat de plek extra sfeer geeft. Als ik er weer ben zou ik er weer gaan eten.

30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel zeer traag en ongeïnteresseerd (beïnvloede zichtbaar humeur eigenaresse). Wellicht mix lokaal en personeel uit het buitenland een idee? Eten niet bijzonder. Uitzicht op de baai fantastisch.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede keuken, geen uitgebreide kaart maar wel zeer goed verzorgd. De salades zijn een must. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie plek om te ontbijten of diner bij zonsondergang. Vanuit het strand loop je de trap omhoog voor een lunch.
Verder kun je er ook genieten van een lekkere coctail met uitzicht op de baai en strand. Meestal wordt je dan ook nog verwelkomd door de leguanen.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren een dagje chillen op het strand en zijn gaan eten bij bahia. De trap naar boven is wel erg stijl, maar voor mij en mijn vriendin geen probleem. Boven staat je een super mooi uitzicht te wachten. Het eten is basic maar smaakvol. Goeie smoothies (aldus mijn vriendin) en vriendelijk en grappig personeel. Prijs is prima

Reizigers die Bahia Restaurant bekeken, bekeken ook

In Bahia Restaurant geweest? Deel je ervaringen!