“Mooi uitzicht maar verder matig”
Beoordeling van Bahia Restaurant

Bahia Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 3 Restaurants in Lagun
Keukens: Internationaal
30 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Personeel zeer traag en ongeïnteresseerd (beïnvloede zichtbaar humeur eigenaresse). Wellicht mix lokaal en personeel uit het buitenland een idee? Eten niet bijzonder. Uitzicht op de baai fantastisch.

23 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Goede keuken, geen uitgebreide kaart maar wel zeer goed verzorgd. De salades zijn een must. Het personeel is erg vriendelijk en behulpzaam. Mooie plek om te ontbijten of diner bij zonsondergang. Vanuit het strand loop je de trap omhoog voor een lunch.
Verder kun je er ook genieten van een lekkere coctail met uitzicht op de baai en strand. Meestal wordt je dan ook nog verwelkomd door de leguanen.

18 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

We waren een dagje chillen op het strand en zijn gaan eten bij bahia. De trap naar boven is wel erg stijl, maar voor mij en mijn vriendin geen probleem. Boven staat je een super mooi uitzicht te wachten. Het eten is basic maar smaakvol. Goeie smoothies (aldus mijn vriendin) en vriendelijk en grappig personeel. Prijs is prima

3 mei 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Heerlijk eten, entertainment van leguanen, heel vriendelijk personeel. Beetje lang wachten.... maar wat een uitzicht.

2 mei 2018 beoordeeld

We waren hier voor lunch en het moet gezegd: het uitzicht dat je hier hebt, is adembenemend mooi. Wat wel al een tegenvaller was, was de enorme wind die hier rond je oren waait. We moesten zelfs ons glas vasthouden of alles ging vliegen. Eens ook het bord op tafel stond, was het kiezen tussen je glas of je bord. Ik weet niet of hier echt iets aan te doen is, maar het is best lastig.
We hadden er een tonijnschotel en die was ook niet echt erg lekker. De vis was droog gebakken en niet smakelijk. Frietjes waren wel lekker.
Het personeel? Neutraal: niet bijzonder vriendelijk, ook niet nors. Ze deden hun werk, niet meer niet minder.
Wat nog het meest van al storend was? Er kwam een kat naast onze tafel zitten janken en smeken om een stukje vis. Het personeel zag dat en liet begaan. Ze hadden beter het diertje meegenomen en ergens wat te eten gegeven.

Reizigers die Bahia Restaurant bekeken, bekeken ook

In Bahia Restaurant geweest? Deel je ervaringen!