“Prachtig villa”
Boekingsaanvraag doen
Inlichtingen vragen
Uitstekend
1 beoordeling
Deze accommodatie is niet beschikbaar op deze data.
Alle beschikbare vakantiewoningen weergeven

3 hotelbeoordelingen
common_n_hotel_reviews_1bd8 7 nuttige stemmen
“Prachtig villa ”
Beoordeeld op 7 oktober 2019 voor een verblijf in september 2019

Prachtige villa met als achtertuin, de caribische zee. Van alle gemakken voorzien. Keuken en groot terras direct aan zee. Ideaal om te duiken of te snorkelen. Zeer vriendelijk ontvangen door Jeroen en Daniëlle. Playa Lagun vinden wij een van de mooiste baaien. Een aanrader voor iedereen die van water, natuur en van rust houdt.

Datum van verblijf: september 2019
Was dit een nuttige beoordeling? Ja
Antwoord van management
10 okt 2019
Beste Janine, we zijn blij dat jullie een fijne vakantie hebben gehad in onze villa. We hopen jullie snel weer terug te zien.
Voer reisdata in voor nauwkeurigere prijzen
2 gasten
Volwassenen2
Kinderen0
Pas toe
Bezit je een vakantiewoning? Laat deze hier vermelden.
Extra inkomsten
Eenvoudig te beheren