“Lekker (maar eenvoudig) eten op een leuke locatie”
Beoordeling van Discover Lagun

Discover Lagun
Geclassificeerd als nr. 2 van 3 Restaurants in Lagun
6 juli 2018 beoordeeld

Wij hebben hier 2 keer gegeten. Vriendelijke en goede bediening. De inrichting is simpel en het eten eenvoudig (maar wel lekker en zeker het geld waard). Met andere woorden, verwacht geen culinaire hoogstandjes en witte servetten, maar gewoon goed eten op een leuke locatie tegen een goed betaalbare prijs.

6 april 2018 beoordeeld

Geen culinaire hoogstandjes, maar gewoon heerlijk lunchen nabij het strand. Eenvoudige lekkere gerechten voor een betaalbare prijs. Vriendelijk personeel. Helaas veel zwerkatten, arme dieren zien er slecht uit. Komen waarschijnlijk op het eten af.

11 maart 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Discover Lagun is een leuke tent voor de lunch als je op Lagun ligt, of voor een drankje en een pizza na een dagje strand. We hadden er voor de lunch een keer een broodje tonijn gegeten, beviel erg goed, dus twee dagen later terug gegaan en hebben we er lekker geborreld en een pizzaatje gegeten. Prijs-kwaliteit goed in orde. Vriendelijke, vlotte en sympathieke bediening, goed eten, verse pizza’s (met goede dunne bodem), avondzonnetje erbij: prima stekkie!

Voor zover ik begreep is ‘Discover Lagun’ hetzelfde restaurant als ‘Discover Diving Lagun’ - echter, hier op Tripadvisor staan er twee entry’s voor dit restaurant.

28 februari 2018 beoordeeld

Zoek niet verder sfeer en echt lekker eten leuke kaart goede gerechten. Probeer hun zeer goede Pizza's eens en je gaat zeker terug!! Vriendelijke bediening en gunstige prijsstelling. Stand op loopafstand en prachtige sunset.

22 februari 2018 beoordeeld via mobiele applicatie

Aan te bevelen.Frisse uitstraling.Prima lunch- en dinerkaart. Een x per week BBQ(vlees/vis); pizza's; vleesgerechten; hamburgers;
Vlotte, enthousiaste bediening.
Gelegen bij leuk strandje.

Reizigers die Discover Lagun bekeken, bekeken ook

Sabana Westpunt, Curaçao

In Discover Lagun geweest? Deel je ervaringen!