Travelocity
Orbitz.com
eDreams
4 weken geleden beoordeeld

Voor de vierde keer hier gegeten. Personeel zeer vriendelijk en het eten wederom goed. Maar het uitzicht is onbeschrijfelijk. Tamme leguanen om je heen daar moet je tegen kunnen. Maar zijn mooie dieren en doen niks. Volgende keer wil ik hier wel een paar nachten verblijven

Datum van verblijf: juni 2021
Beoordeeld op 1 april 2021 via mobiele applicatie

Wat een prachtig uitzicht vanaf het restaurant op Playa Lagun. De bediening was goed en de salades die we hebben gegeten waren echt super lekker. Ook de cocktails smaakte fantastisch. Zeker een aanrader.

Datum van verblijf: maart 2021
Peter Koster, Eigenaar van Bahia Apartments & Diving, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 13 april 2021

Dank je wel Mandy voor je aardige review en onze crew is blij te horen dat jullie het leuk hebben gehad. Graag tot een volgende keer.

Beoordeeld op 10 maart 2021

We hebben geluncht in het restaurant naast de leguanen die rucola aten in een speciaal neergehangen bakje voor hen. Leuk plekje om te zitten met uitzicht over de baai. Het eten is lekker, en er zijn genoeg keuzes op de menukaart. Wel eten wij geen varkensvlees en dit was toegevoegd aan het visgerecht dat wij hadden besteld, maar dit werd opgelost en de keuken heeft het gerecht opnieuw gemaakt. Leuk is dat dit dan vaak heel snel aankomt terwijl je makkelijk een half uur kunt wachten tot de keuken 2 broodjes heeft bereid. Een van de leuke en herkenbare dingen van het eiland.

Datum van verblijf: maart 2021
Beoordeeld op 25 december 2020

Kies hiervoor en je geniet van de locatie. Je hebt mooi uitzicht, vlakbij het strand, duik mogelijkheden, goed buiten restaurant en het verblijf is super.
Fijne staff die je graag helpen. De eigenaars zijn goed betrokken voor jouw bezoek. Enjoy!

Datum van verblijf: december 2020
Beoordeeld op 19 december 2020

Hele leuke duiktrip gehad met Maurice! Twee duiken gemaakt, beide echt fantastische plekken die ik ook graag wilde zien. Veel flexibiliteit in plekken om te gaan duiken, wellicht omdat het ook niet zo druk was. Maar toevallig stelde Maurice de dingen voor die ik ook van te voren al had bedacht te willen doen, maar dan beter!

Datum van verblijf: december 2020