“Wandelingetje Avonturenpad”
Beoordeling van Docus de Das Avonturenpad

Docus de Das Avonturenpad
Geclassificeerd als nr. 1 van 1 dingen om te doen in Schaijk
Meer gegevens van de attractie
Attractiegegevens
Aanbevolen duur van bezoek: 1-2 uur
31 december 2016 beoordeeld

Leuk met kleine kinderen een stukje beleving van het bos en de dieren die daar in voorkomen. Leerzaam en avontuurlijk.

14 september 2016 beoordeeld

Ik ben er regelmatig geweest met mijn kleinkinderen. Ze vinden vooral de waterpomp en het klauteren leuik. Jammer dat in de zomer het water zo onsmakelijk is.

6 november 2015 beoordeeld

Heerlijk er even tussenuit de natuur in. Mooie wandeling in het speelbos met een spannend verhaal. Ook kunnen de kinderen er lekker klimmen, met water spelen en van ieder seizoen genieten van de natuur.

27 oktober 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Leuk avonturenpad met leuk thema.
Onze kinderen vonden het verhaal een beetje saai maar hebben zich wel prima vermaakt. Mooi wandelingetje, niet te groot. Leuk om even tussendoor te doen.

Bekijk meer beoordelingen
21 augustus 2015 beoordeeld

Dit is een speelbos in Schaijk met een spannend verhaal. Het is 1,5 km lang en vooral geschikt voor (ouders/grootouders met) kinderen.
Een heks heeft het bos betoverd en de dieren weten niet meer hoe ze zich moeten gedragen; een hert slaapt in een vogelnest; een beer woont in een spinnenweb; een vos zit op een lelieblad in de vijver. De dieren kunnen weer gewoon worden als de kinderen water uit de vijver over de wortels van de toverboom gooien. Een leuke plek voor kinderen om te klimmen, met water te spelen en van de natuur te genieten. Ook een leuke wandeling voor de ouders.

Reizigers die Docus de Das Avonturenpad bekeken, bekeken ook

Nistelrode, Noord-Brabant

In Docus de Das Avonturenpad geweest? Deel je ervaringen!