“Geweldig!!!”
Beoordeling van De keuken van Arragon

De keuken van Arragon
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Fluitenberg
Keukens: Frans
Beschrijving: De Keuken van Arragon is een sfeervol en gastvrij restaurant, gelegen in een bos in het Drentse Fluitenberg. In de keuken worden, onder bezielende leiding van de creatieve chef-kok Herco van Arragon, de meest culinaire gerechten bereid. De seizoensgroenten komen 'bij opa uit de tuin' en zijn altijd dagvers. Zonder een vaste menukaart verrast Herco u graag met ware smaaksensaties. Bij uw gerechten serveert gastvrouw en sommelier Cynthia de meest perfect passende wijn uit een royaal assortiment vanuit de hele wereld. Daarnaast worden er ook kooklessen gegeven Dankzij de oprechte gastvrijheid en de kwalitatief goede gerechten, kan iedereen zich op zijn of haar gemak genieten van een leuke avond uit. Voor een bijzondere ervaring nodigen wij u van harte uit lekker te komen eten en drinken bij De Keuken van Arragon.
28 september 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Vorige week zijn wij met onze (schoon) zoons wezen eten bij Arragon Zij wilden graag eens ergens in de buurt eten met een bijpassend wijnarrangement en een chauffeur (ik dus!) die hun weer thuisbracht. Nou, dat lieten wij ons geen 2 keer zeggen.
Een vriendelijke ontvangst door zeer charmante, vrolijke gastvrouw, die naast verstand van wijnen, ook kon adviseren voor heerlijke non alcoholische drankjes.
De keus op de kaart is "beperkt", dat wil zeggen een keus uit een 3, 4, 5, 6 of 7 gangenmenu. Geen a-la-carte dus en je bent "overgeleverd" aan de grillen van de kok en het aanbod van verse seizoensproducten. Gelukkig kan je wel aangeven wat je absoluut niet lust, of waar je allergisch voor bent. Dan houdt de kok daar rekening mee.
Wij besloten voor het 7-gangen verrassingsmenu te gaan, uiteraard met het wijnarrangement. De gerechten waren geweldig en je kan je dus rustig overgeven aan de grillen van deze topkok: verse warme bolletjes, runderbouillon, zalm, zeebaars, kalfsvlees, wilde kooi eend, kaasplankje en dessert! Zelfs de (amuse)oesters waren heerlijk. Ook de wijnen (en port) waren goed gekozen en waren afkomstig uit de hele wereld. Een avondvullend programma waar we met veel plezier aan terug zullen denken! En uiteraard graag nog een keertje terugkomen als we iets te vieren hebben (of gewoon omdat het kan!) Fantastisch!

Datum van bezoek: september 2020
esmay460, Owner van De keuken van Arragon, reageerde op deze beoordelingGereageerd op 29 september 2020

Heel erg bedankt voor deze mooie woorden, het was ons ook een waar genoegen om u en uw zoons een fijne avond te bezorgen. Graag tot een volgende keer, gewoon omdat het kan ;-)

Met vriendelijke groet
Team De Keuken van Arragon

22 augustus 2020 beoordeeld

Heerlijke zomeravond met man en schoonouders hier gedineerd. Buiten met het diner begonnen en later naar binnen verplaatst. Hebben het weekmenu (7 gangen) genuttigd met wijnarrangement. Kwalitatief zeer goed eten en wijnen, mooi geserveerd en prettige uitleg erbij. Ideaal avondje uit om cadeau te geven voor een speciale gelegenheid.

Datum van bezoek: augustus 2020

Heel erg bedankt voor de mooie beoordeling. Wat was het heerlijk die avond, lekker buiten beginnen. We hebben ervan genoten om u en uw schoonouders een fijne avond te bezorgen.

Tot een volgende keer bij De Keuken van Arragon

Met vriendelijke groet
Team De Keuken van Arragon

27 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel aangenaam en bijzonder lekker. Met aandacht, passie voor het vak een reeks unieke amuses en uitstekende gerechten is het hier heerlijk vertoeven aan de rand van Hoogeveen. Mooi assortiment dranken ook. Echt een aanrader!

Datum van bezoek: juli 2020
9 juli 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

Wat een verrassende avond heerlijk gegeten alles was top verzorgd echt genieten .
Complimenten
Heerlijke gerechten

Datum van bezoek: juli 2020
8 juni 2020 beoordeeld via mobiele applicatie

De amuses zijn niet 1 maar 3 smaakvolle opkikkers, rustig in de tijd geserveerd. Met zorg zijn de gerechten stuk voor stuk gemaakt. Ons visgerecht met baars en kreeft is fantastisch. Die springt er uit. Zo ook de kazen én de huisgemaakte chocolades. De service is bijzonder fijn; correct, vrolijk, volop kennis van gerechten én niet pretentieus. Het is de bijzonder hoge kwaliteit én relaxte gastvrijheid die deze stek tot een plek maakt om steeds weer terug te komen.

Datum van bezoek: juni 2020

Reizigers die De keuken van Arragon bekeken, bekeken ook

In De keuken van Arragon geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2020 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.