“2 uur wachten op eten”

Brouwerij & Grand Cafe Remise 56
Geclassificeerd als nr. 4 van 8 Restaurants in Koersel
9 augustus 2021 beoordeeld

2 uur wachten op uw eten is er toch over vind ik. Ik neem aan dat het druk is, maar als ik mensen zie, die een half uur na ons binnenkwamen, hun eten een half uur vroeger dan ons kregen, dan denk ik toch dat er iets misloopt in de interne communicatie.

Datum van bezoek: augustus 2021

20 juli 2021 beoordeeld

Niet klantvriendelijk, slechtste service, heel lang moeten wachten, opdieners waren onvriendelijk!!!

Datum van bezoek: juli 2021
18 juli 2021 beoordeeld

Vanmiddag sapre ribs en pasta met zalm gegeten. Eten was top! Spareribs fenomenaal en de pasta met zalm was er ook niks op aan te merken. Goede en vriendelijke bediening. Heel lekker zeker de moeite waard!!!

Datum van bezoek: juli 2021
2 oktober 2020 beoordeeld

De ober had zijn mondmasker continu onder zijn kin hangen (mond en neus niet bedekt dus). Zelfs tijdens het serveren van het eten deed hij geen moeite om dit op te trekken tot boven zijn neus...
Dit kan echt niet in een zaak waar er eten en drinken geserveerd wordt.

Datum van bezoek: oktober 2020
23 augustus 2020 beoordeeld

Na fietstocht door de bomen in Koersel een gezellige avond gehad met lekker eten. Zeebaars was heel lekker. De Remise Pils en Triple zijn van uitstekende kwaliteit en heel lekker. Aanrader.

Datum van bezoek: augustus 2020

Reizigers die Brouwerij & Grand Cafe Remise 56 bekeken, bekeken ook

Beringen, Limburg Province
Heusden-Zolder, Limburg Province

Beringen, Limburg Province
Koersel, Limburg Province

In Brouwerij & Grand Cafe Remise 56 geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.