“Droomplek zonder droompersoneel”
Beoordeling van Au Bain Marie

Au Bain Marie
Geclassificeerd als nr. 1 van 9 Restaurants in Astene
Keukens: Frans
Beschrijving: Au Bain Marie..Idyllisch tafelen aan de oevers van de Leie. Met een schilderachtige achtergrond kan je genieten van lekkere seizoensgebonden gerechten die Chef Marc en zijn team op het bord brengen. Achter de stijlvolle gevel van villa De Landing van architect Henri Van de Velde, bevinden zich een prachtige tuin en terras met zicht op de weiden van kasteeldomein Ooidonk. Isabel en haar team zorgen er voor dat uw culinaire ervaring compleet wordt . Au Bain Marie is ideaal voor een vlotte zakenlunch, een heerlijk diner of een stijlvol feest. U kan vanaf eind maart bij ons een sloep huren tot 12 personen.
10 augustus 2021 beoordeeld

Lunch met 8 voor het vieren van een verjaardag: ovalen tafel aan het raam met prachtig uitzicht. Lekker voorgerecht en hoofdschotel, en goede wijn. Jammer dat de ontvangst door de gastvrouw koeltjes was en de bediening aan tafel echt ondermaats. Voor zo'n toprestaurant echt wel teleurstellend. Dat had de ervaring zoveel beter gemaakt. Aansluitend met hun boot een super tocht gemaakt op de Leie (ook hier was de boot niet klaargemaakt, diesel moest nog bijgevuld worden).

Datum van bezoek: augustus 2021

19 juli 2021 beoordeeld

Op een prachtige locatie verwend geweest met subtiel klaargemaakte gerechtjes, fijne drankjes en heel vlotte service. meer moet dit echt niet zijn.

Datum van bezoek: juli 2021
2 juli 2021 beoordeeld

2 keerna mekaar gaan luchen, heel vriendelijk en meegaand personeel, lekkereluch, beperklte kaart doorcorona en wat een topterras!!
een ontdekking en aanrader

Datum van bezoek: mei 2021
1 januari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We hebben op oudejaar een menu besteld bij de au bain marie omdat we reeds verschillende keren hier op restaurant geweest zijn en steeds tevreden waren. Helaas was het menu op oudejaar een enorme teleurstelling. De sauzen die bij de gerechten geserveerd werden, waren puur water. Het hertenkalf als hoofgerecht was uitgebakken, taai en niet te eten. Ook de groenten waren rauw, flets en smaakloos. En ook de desserten konden ons niet bekoren en waren gewoonweg niet lekker. Dit was het niveau van de slechtere refterkeuken. Het is duidelijk dat ze het grote aantal menu’s niet aankonden en dat dit ten koste ging van de kwaliteit van het eten. Heel erg jammer, een enorme teleurstelling.

Datum van bezoek: januari 2021
1 januari 2021 beoordeeld via mobiele applicatie

We bestelden op oudejaar een menu bij de au bain marie omdat we hier reeds verschillende keren op restaurant waren geweest en steeds tevreden waren over de kwaliteit van het eten. Helaas was het menu op oudejaar een enorme teleurstelling. De sauzen die bij de gerechten geserveerd werden waren puur water. Het hertenkalf als hoofdgerecht was heel erg taai en uitgebakken en niet te eten. Ook de groenden waren heel flets en smaakloos. Zelfs de desserten konden ons niet bekoren en waren gewoonweg niet lekker. We zijn heel erg teleurgesteld en dit was het niveau van de slechtere refterkeuken. Heel erg jammer. Het was duidelijk dat ze het grote aantal menu’s niet aankonden en dat dit ten koste ging van de kwaliteit van het eten.

Datum van bezoek: januari 2021

Reizigers die Au Bain Marie bekeken, bekeken ook

Zulte, Oost-Vlaanderen
Deinze, Oost-Vlaanderen

Bachte-Maria-Leerne, Oost-Vlaanderen

In Au Bain Marie geweest? Deel je ervaringen!

© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.