“Weer top ervaring”

La Roseraie Chambres D'hotes Et Restaurant
Geclassificeerd als nr. 1 van 2 Restaurants in Lucenay-l'Eveque
29 juni 2017 beoordeeld via mobiele applicatie

Op aanraden van vrienden vorig jaar hier een 1e overnachting gedaan. Een zeer vriendelijk ontvangst door Ellen en Menno, we voelden ons direct thuis. Diner was voortreffelijk, fijne ruime kamer met een heel fijn bed. Daarom dit jaar maar weer langs gegaan zowel op heen als op de terugreis naar Zuid-Frankrijk. Wederom was het super! Beide keren heerlijk gegeten en prima geslapen. Lia en Frans

Datum van bezoek: juni 2017

11 augustus 2015 beoordeeld

We waren verrast dat de Chambres D'hotes ook een verrukkelijke keuken herbergde.
Het Nederlandse echtpaar Ellen en Menno doen er alles aan om de bezoekers het zo comfortabel mogelijk te maken. De kamer met de bedden die wij hadden zijn meer dan prima. De gerechten die Ellen weet te bereiden zijn stuk voor stuk bijzonder. Zelfs het ontbijt is een klein feestje. Dat Fransen hier voor omrijden zegt genoeg. Je kunt er heerlijk binnen en op het binnenterras eten en drinken.

Datum van bezoek: augustus 2015
22 juni 2015 beoordeeld

Heel goed opntvangen, lieve vriendelijke mensen ,toffe kamer ,goede bedden en ongelooflijke mooie kamer
Het restaurant is heel goed, mooie gerechten
Mooie tuin,
Echt goed
Proficiat,heel veel succes verder
Jan en Ils

Datum van bezoek: juni 2015
8 april 2015 beoordeeld

Daar wij rustig naar onze eindbestemming in Frankrijk wilde reizen hebben wij 2 nachten geboekt in La Roseraie als tussenstop. Het ligt in een klein schattig dorpje dat gemakkelijk te bereiken is. We werden warm ontvangen en voelde ons meteen welkom, de eerste avond was het restaurant niet open maar de tweede avond konden wij aanschuiven bij een barbecue in de tuin. Dit hebben we vervolgens met veel plezier gedaan, het eten was werkelijk fantastisch en we hebben een heerlijke avond gehad met de andere gasten. Er blijkt veel vertrouwen en respect naar elkaar door bijvoorbeeld een turfsysteem wat betreft de drankjes op een dergelijke avond.

De kamer waarin wij verbleven was niet groot maar mooi ingericht met wel een relatief ruime badkamer met inloop douche.

Fijne plek om te onthouden voor de volgende tocht zuidwaarts!

Datum van bezoek: september 2014
27 december 2014 beoordeeld

Heerlijk hebben we genoten van alle gerechten die met passie zijn bereid! De keuken is hier niet alleen Frans maar invloed van andere landen zijn duidelijk te proeven. De gerechten wisselen elkaar af van pure smaakexplosie tot verfijnde smaken. Het restaurant heeft een zeer warme huiskamer sfeer en de eigenaars zijn zeer vriendelijk en beleefd.

Datum van bezoek: december 2014
    • Sfeer

Reizigers die La Roseraie Chambres D'hotes Et Restaurant bekeken, bekeken ook

In La Roseraie Chambres D'hotes Et Restaurant geweest? Deel je ervaringen!