Hampton.com
EmbassySuites.com
Besparingsmelding! 10% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 10% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 204 per nacht.

Crowne Plaza Chicago O'Hare Hotel & Conference Center(Rosemont)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 11% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 11% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 149 per nacht.

Doubletree by Hilton Chicago O'Hare Airport - Rosemont(Rosemont)(Heel veel waar voor je geld!)
Doubletree.com
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 36% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 36% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 149 per nacht.

Marriott Hotels
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 234 per nacht.

Residence Inn Chicago O'Hare(Rosemont)(Heel veel waar voor je geld!)
Besparingsmelding! 20% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 20% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 168 per nacht.

Best Western At O'Hare(Rosemont)
Agoda.com
  • Gratis parkeren
Besparingsmelding! 17% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 17% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 129 per nacht.

Aloft Chicago O'Hare(Rosemont)
Hotelpower.com
Besparingsmelding! 16% lager dan de gemiddelde tarieven

De prijs die je hebt gevonden is 16% lager dan het gemiddelde tarief voor dit hotel van US$ 190 per nacht.

9 mei 2016 beoordeeld

• Verbleef: april 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
KatherineGear, Manager van Hyatt Regency O'Hare, reageerde op deze beoordelingGereageerd 26 mei 2016

18 maart 2016 beoordeeld

Een goede keus om dicht bij de airport te logeren. De shuttle service van en naar O'Hare en naar Blue Line station Rosemont is convenient. Kwaliteit van het eten was erg goed gedurende onze conference met 750 mensen.

• Verbleef: maart 2016, reisde voor zaken
Beoordeling verzameld in samenwerking met Hyatt Hotels
13 december 2015 beoordeeld via mobiele applicatie

Heel erg groot. Veel kamers. Mooie ruime en luxe kamer. Prima bed en badkamer. Fitness ruimte is mooi en voorzien van voldoende apparaten. Loopafstand
van de metro en pendel bus naar de luchthaven. Het busjes naar de Mall stopt in de buurt. Restaurantjes op loop afstand. Amerikaan soundtrack nemen.

Verbleef: juli 2015, reisde met een partner
5 november 2010 beoordeeld

De locatie is ideaal voor een congres, maar relatief ver verwijderd van Chicago centrum. Met de CTA kan je wel op 45 minuten naar het centrum reizen.

Algemeen een fijn hotel om te verpozen

Ik heb een kamer upgrade genomen met ontbijt en internet toegang. Ontbijt was correct. niet altijd voorzien van buffet formule

Er is een service om je van de luchthaven af te halen. als je internationaal vliegt, dien je telefonisch contact op te nemen met het hotel voor afhaling ! dit staat niet vermeld op hun WEB-site en ik stond er lang te wachten :-(

Aan te raden : reizen met de CTA. neem een dagkaart en je kan zonder problemen tot het centrum en zelfs rondreiden van de Pier, door de loop, ...

• Verbleef: oktober 2010, reisde voor zaken
13 september 2009 beoordeeld

ouderwets hotel, kleine kamers.
interessante atrium

• Verbleef: mei 2007, reisde met een partner