Beoordeeld op 27 januari 2020

In december was ik hier met mijn gezin en schoonouders.
Wij werden hartelijk ontvangen en hebben een leuk babbeltje gemaakt aan de bar.
Goed gesprek gehad over bieren, met name die uit Brugge.

's avond ook heerlijk gegeten in het restaurant.
De smaken waren prachtig en de porties waren zeker niet aan de kleine kant.

Na lang tafelen naar onze (familie) kamer gegaan.
Mooi verzorgd, schoon en ruim van opzet.
Nog even lekker televisie gekeken om daarna van een goede nachtrust te genieten.

Volgende ochtend genoten van een prima ontbijt en daarna werd het voor ons al weer tijd om verder te reizen.
Zeker voor herhaling vatbaar!

Datum van verblijf: december 2019
Beoordeeld op 19 juni 2019

Erg leuk hotel om een paar dagen te vertoeven. Heel vriendelijke personeel en super ruime kamers. Leuk uitgangspunt om heerlijke fietstochten te maken. En bij terugkomst lekker op terras een drankje. Ontbijt was ook echt goed. Echte aanrader voor mooi Brabant.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 11 maart 2019

Vriendelijke ontvangst. De kamer was heel verzorgd en het eten was ook goed.
De bediening was een flop. We namen plaats voor het avondeten en de jonge kerel die ons kwam vragen wat we gingen drinken was totaal niet goed opgeleid.
Ik vroeg wijn en wist totaal niet wat zoet en droog was, Mijn man vroeg porto en na 20 minuten kwam hij zeggen dat er gene niet meer was (nogthans niet druk want er zaten maar 3 tafels) 10 minuten later bracht hij een fles Duitse wijn die niet op de kaart stond. Een uur later bracht hij het eten en zei...smakelijk.ik zeg Dank u maar we hebben geen onderlegger en bestek gekregen. Oei ben er achter zei hij. De kerel diende er totaal niet voor maar het eten was wel lekker en de porties mogen wel iets groter zjjn (klein stukje vlees).
Het ontbijt was heel in orde en de dame heel vriendelijk

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Leuk gelegen hotel aan de rand van mooi wandelgebied. Ruime en nette kamers. Rustige en landelijke omgeving. Het diner was lekker, ontbijt ook niets op aan te merken. Heel vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 27 januari 2019 via mobiele applicatie

Twee nachten in dit hotel geslapen. Ruime kamer, prima bedden, fijne douche. T was behoorlijk warm binnen. Op de kamer zijn ook koelkastje en kluis aanwezig. Ontbijt is uitgebreid met heerlijk knapperige brood. Prima!

Datum van verblijf: januari 2019