Beoordeeld op 19 juni 2019

Erg leuk hotel om een paar dagen te vertoeven. Heel vriendelijke personeel en super ruime kamers. Leuk uitgangspunt om heerlijke fietstochten te maken. En bij terugkomst lekker op terras een drankje. Ontbijt was ook echt goed. Echte aanrader voor mooi Brabant.

Datum van verblijf: mei 2019
Beoordeeld op 11 maart 2019

Vriendelijke ontvangst. De kamer was heel verzorgd en het eten was ook goed.
De bediening was een flop. We namen plaats voor het avondeten en de jonge kerel die ons kwam vragen wat we gingen drinken was totaal niet goed opgeleid.
Ik vroeg wijn en wist totaal niet wat zoet en droog was, Mijn man vroeg porto en na 20 minuten kwam hij zeggen dat er gene niet meer was (nogthans niet druk want er zaten maar 3 tafels) 10 minuten later bracht hij een fles Duitse wijn die niet op de kaart stond. Een uur later bracht hij het eten en zei...smakelijk.ik zeg Dank u maar we hebben geen onderlegger en bestek gekregen. Oei ben er achter zei hij. De kerel diende er totaal niet voor maar het eten was wel lekker en de porties mogen wel iets groter zjjn (klein stukje vlees).
Het ontbijt was heel in orde en de dame heel vriendelijk

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Leuk gelegen hotel aan de rand van mooi wandelgebied. Ruime en nette kamers. Rustige en landelijke omgeving. Het diner was lekker, ontbijt ook niets op aan te merken. Heel vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 27 januari 2019 via mobiele applicatie

Twee nachten in dit hotel geslapen. Ruime kamer, prima bedden, fijne douche. T was behoorlijk warm binnen. Op de kamer zijn ook koelkastje en kluis aanwezig. Ontbijt is uitgebreid met heerlijk knapperige brood. Prima!

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 9 november 2018

Fijn hotel. Vriendelijk personeel. De kamers zijn groot, mooi en schoon. Er is een aangename temperatuur. Heerlijk bedden. Ook de badkamer is heerlijk ruim en de douche is heerlijk, die ook op temperatuur blijft. Ontbijt is gevarieerd.

Kamertip: Ik denk dat dit hotel uitermate geschikt is voor mensen die mindervalide zijn en bijvoorbeeld in een rolstoel zitten
Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken