Beoordeeld op 11 maart 2019

Vriendelijke ontvangst. De kamer was heel verzorgd en het eten was ook goed.
De bediening was een flop. We namen plaats voor het avondeten en de jonge kerel die ons kwam vragen wat we gingen drinken was totaal niet goed opgeleid.
Ik vroeg wijn en wist totaal niet wat zoet en droog was, Mijn man vroeg porto en na 20 minuten kwam hij zeggen dat er gene niet meer was (nogthans niet druk want er zaten maar 3 tafels) 10 minuten later bracht hij een fles Duitse wijn die niet op de kaart stond. Een uur later bracht hij het eten en zei...smakelijk.ik zeg Dank u maar we hebben geen onderlegger en bestek gekregen. Oei ben er achter zei hij. De kerel diende er totaal niet voor maar het eten was wel lekker en de porties mogen wel iets groter zjjn (klein stukje vlees).
Het ontbijt was heel in orde en de dame heel vriendelijk

Datum van verblijf: maart 2019
Beoordeeld op 17 februari 2019 via mobiele applicatie

Leuk gelegen hotel aan de rand van mooi wandelgebied. Ruime en nette kamers. Rustige en landelijke omgeving. Het diner was lekker, ontbijt ook niets op aan te merken. Heel vriendelijk personeel. Zeker voor herhaling vatbaar.

Datum van verblijf: februari 2019
Beoordeeld op 27 januari 2019 via mobiele applicatie

Twee nachten in dit hotel geslapen. Ruime kamer, prima bedden, fijne douche. T was behoorlijk warm binnen. Op de kamer zijn ook koelkastje en kluis aanwezig. Ontbijt is uitgebreid met heerlijk knapperige brood. Prima!

Datum van verblijf: januari 2019
Beoordeeld op 9 november 2018

Fijn hotel. Vriendelijk personeel. De kamers zijn groot, mooi en schoon. Er is een aangename temperatuur. Heerlijk bedden. Ook de badkamer is heerlijk ruim en de douche is heerlijk, die ook op temperatuur blijft. Ontbijt is gevarieerd.

Kamertip: Ik denk dat dit hotel uitermate geschikt is voor mensen die mindervalide zijn en bijvoorbeeld in een rolstoel zitten
Datum van verblijf: november 2018
  • Reistype: Reisde voor zaken
Beoordeeld op 28 augustus 2018

Familiaal, rustig, knus en landelijk gelegen hotel met ruime en zeer nette kamers. De vriendelijke eigenaars en personeel zorgen voor een gemoedelijke en relaxte sfeer waar veel kan en niets moet. Gezellig terras, ideaal om uit te blazen na een drukke dag.
De chef in de keuken tovert voor ieder wat wils hemelse gerechtjes op je bord.
We hadden nooit gedacht helemaal naar Brabant te moeten reizen om daar de lekkerste ribbetjes ooit geserveerd te krijgen!!! Gewoon super...

Datum van verblijf: augustus 2018