“Heel erg lekker!”

Chateau de la Motte
Geclassificeerd als nr. 3 van 3 Restaurants in Groot-Gelmen
Keukens: Hedendaags
25 september 2020 beoordeeld

Vispannetje was heeeerlijk, aksook de rest van het eten! Bediening was top! Barman liet ons de lokale gin proeven en was zeer gedienstig. Wij komen zeker terug!

Datum van bezoek: september 2020

9 juli 2020 beoordeeld

Ontbijt is basis - zonder extra's. Menu voor het diner is beperkt, gerechten zijn lekker. Vooral bediening sprak me aan en het kader is natuurlijk top!

Datum van bezoek: juli 2020
19 augustus 2019 beoordeeld

Correcte bediening en keuken.
Lekkere toast champignons. Rijke salades.
Uniek kader (al is het wat aan opfrissing toe)

Datum van bezoek: augustus 2019
9 juli 2019 beoordeeld

Dit restaurant, te midden van het groen, is zeer gezellig buiten zitten bij zomerse temperaturen. Vriendelijk personeel. Het avondeten: geen culinaire topper, maar waar voor de centjes. Het ontbijt voldoende keuze.

Datum van bezoek: juli 2019
6 juli 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Lekker gegeten!
Stoofvlees was super lekker, de hamburger was ook toppie.
De scampi’s in lookroom met krieltjes waren voldoende, zacht en groot.
De Spareribs op zich leken droog, maar het vlees was zeker niet te droog. Het honingsausje deed het hem hier wel.
Buiten op het mooie terras gezeten! Zalig!

Datum van bezoek: juli 2018

Reizigers die Chateau de la Motte bekeken, bekeken ook

Groot-Gelmen, Limburg Province
Borgloon, Limburg Province

Hoepertingen, Limburg Province
Vechmaal, Limburg Province

In Chateau de la Motte geweest? Deel je ervaringen!

US$USD
Nederland
© 2021 TripAdvisor LLC Alle rechten voorbehouden.