TripAdvisor

Beoordeling van Pannenkoe

Pannenkoe
Geclassificeerd als nr. 21 van 45 Restaurants in Berkel en Rodenrijs
14 september 2019 beoordeeld via mobiele applicatie

Gereserveerd via de website van Pannenkoe wat handig is. Goed bereikbaar met openbaar vervoer, fiets en auto. Gratis parkeren. Klein maar gezellig restaurant. Kids krijgen een muntje (Doekoe) voor de grijpautomaat, waarin speeltjes zitten. Menukaart bestaat uiteraard uit een ruime keuze van pannenkoeken, poffertjes en bijvoorbeeld hamburgers. Dessert bestaat o.a. uit ijs. Om de kids te vermaken kunnen ze kleuren, maar om langer te verblijven mis ik een speeltuin(tje)/speelhal. Wel voor herhaling vatbaar.

Datum van bezoek: september 2019
13 april 2019 beoordeeld

Wat een eer om als eerste een review in te sturen, hoewel De Pannenkoe hier al lang bestaat.
Het is een kindvriendelijk restaurantje, in het voormalige stationsgebouw van Rodenrijs. Er zijn in Zuid-Holland 7 filialen van de Pannenkoe. Parkeren kan voor de deur, maar het kan tot 17.30 soms druk zijn met auto’s van OV-reizigers. Vlotte en vriendelijke bediening. Ze serveren niet alleen veel soorten pannenkoeken en poffertjes, maar ook diverse soepen en vleesgerechten. Mijn mosterdsoep was goed, de tomatensoep van mijn partner was helaas niet beter dan een pakje soep uit de winkel. Wij kozen du quatro beleg op de pannenkoek, vier soorten. Alles best smakelijk, maar niet onvergetelijk. Op bijna elke dinsdag kun je er ook onbeperkt pannenkoek eten, ze zijn dan iets kleiner, zodat je meer verschillende smaken kunt proeven. Als nagerecht heb ik (smeuïge) poffertjes genomen, mijn partner koos ijs met stukjes stroopwafel en caramelsaus. De rekening viel mee. Met een voldaan gevoel stonden we na 5 kwartier weer buiten.

Datum van bezoek: februari 2019

Reizigers die Pannenkoe bekeken, bekeken ook

Berkel en Rodenrijs, Zuid-Holland

In Pannenkoe geweest? Deel je ervaringen!